امروز جبهه مقاومت فرزندان شهدا و جانبازان در مسیر پیشرفت علمی کشور است

در این مراسم از دو منتخب برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران، نازنین فرورد و علی خویش آوند دانشجویان شاهد و ایثارگر مقطع کارشناسی ساخت پروتزهای دندانی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر مدیریت دانشجویان شاهد و ایثارگر، در مراسم تقدیر از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر که در روز سه شنبه مورخ 1402/10/12در هتل پارسیان انقلاب به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار شد، از دو منتخب برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران، نازنین فرورد و علی خویش آوند دانشجویان شاهد و ایثارگر مقطع کارشناسی ساخت پروتزهای دندانی توسط دکتر رضا البرزی مدیر کل اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت و درمان پزشکی ، دکتر سیدرضا حسینی سده معاون دانشجویی مدیریت دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه و مسئولین بنیاد شهید تهران بزرگ تقدیر بعمل آمد.

اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، در این مراسم گفت: خداوند به همه ما توفیق دهد که پیروان مکتب علوی باشیم. خوشحال هستیم از اینکه خدا توفیق داد تا در جمع دانشجویان ممتاز و نخبه شاهد و ایثارگر باشیم. وی افزورد دانشجویان عزیز شاهد ایثارگر پدران‌شان به جبهه‌های مقاومت رفتند و امروز همین‌ها ادامه دهنده مسیر پدرانشان هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی شاید شخصیت سیاسی بود و یا نبود، اما ایشان سرباز ولایت بود که مهر شهادت ایشان تایید شد. فضای دنیای اسلام شاهد بود که شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابل استکبار ایستادگی و مقاومت کرد. کریمی افزود: پدران شما دانشجویان شاهد و ایثارگر مقاومت کردند، جانبازان ۵ درصد اعصاب و روان و جانبازان قطع نخاعی ۷۰ درصد امروز سختی‌ها را تحمل می‌کنند، امروز جبهه مقاومت شما فرزندان شهدا و جانبازان در مسیر پیشرفت علمی کشور است و شما فرزندان شاهد و ایثارگر خار چشم دشمنان هستید. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با بیان اینکه ما در بنیاد خود را خادمان شهدا می‌دانیم، گفت: شما فرزندان شاهد و ایثارگر باید جایگاه و ارزش شهدا را درک کنید، زمانی پدران شما قلم را زمین گذاشتند و به جبهه‌های نبرد رفتند، ۴۴ سال است که انقلاب ما حفظ شده است و امروز نوبت به شما رسیده است. کریمی با بیان اینکه برای تبیین شایستگی و روایت قصه شهدا و جانبازان در زمینه فرهنگی کم‌کاری شده است، اظهارداشت: رشادت‌های شهدا و جانبازان را باید به نسل چهارم انتقال داد هرچند کم‌کاری شده است اما با شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و برگزاری مراسم با شکوه در تهران، مشهد، قم و کرمان این فضا را نشان دادیم که حتی دشمنان آن را در رسانه‌های خود انعکاس دادند. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به بیان تشییع باشکوه شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور میلیونی مردم تهران و در دیگر شهرها پرداخت و اینکه این مراسم بعد از تشییع امام خمینی (ره) بی‌سابقه بوده است.

مریم خرّم
تهیه کننده:

مریم خرّم

تصاویر