دکتر بیگلر: فرهنگ سازی در حوزه خیرین سلامت یک امر ضروری است

انعقاد قرارداد ساخت اورژانس مجتمع بیمارستانی امیراعلم با مجمع خیرین سلامت استان تهران

قرارداد ساخت اورژانس مجتمع بیمارستانی امیراعلم بین دانشگاه علوم پزشکی تهران به نمایندگی دکتر محمود بیگلر، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه و مجمع خیرین سلامت استان تهران به نمایندگی مسعود توانا منعقد شد.

?? ????? ????? ???? ??? ??????? ???????? ????? ?????????? ???????? ???? ??????? ?? ?????? ???? ????? ????? ????? ????? ???? ????

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور مالی دانشگاه؛ در ابتدای جلسه انعقاد این قرارداد، که روز دوشنبه 5 شهریور 97 برگزار شد، دکتر بیگلر ضمن تشکر از دکتر توانا برای کمک های مالی و معنوی مجمع خیرین سلامت استان تهران؛ اظهار داشت: با ایجاد تعاملات بیشتر امیدواریم از این ظرفیت ها حداکثر استفاده را برای توسعه های آموزشی و درمانی در مجموعه داشته باشیم. 
وی افزود: پیرو بازدید شبانه مقام عالی وزارت از اورژانس این مجتمع، مقرر شد با تمام توان اورژانس این مرکز درمانی را به دلیل ازدحام بیمار نوسازی کنیم و در همین راستا نیز تفاهم نامه ای را با مجمع خیرین سلامت استان تهران منعقد کردیم. 
در ادامه دکتر آرش جعفریه، رییس مجتمع بیمارستانی امیراعلم با اشاره به اینکه سالهاست منتظر بازسازی اورژانس این مجتمع هستیم؛ گفت: فرقی که مجتمع بیمارستانی امیراعلم با بقیه مراکز درمانی دارد این است که فضای فیزیکی این مرکز بسیار اندک است اگر قرار باشد پروژه خیلی زمان بر باشد کل بیمارستان تحت تاثیر قرار می گیرد؛ بنابراین باید در ساخت و نوسازی اورژانس سرعت را به جدیت دنبال کنیم. 
وی ادامه داد: ان شاءالله با ساخت اورژانس جدید این مجتمع، فضای استاندارد و مناسبی برای رزیدنت ها فراهم شود و با حمایت های همه جانبه به زودی این فرآیند به سرانجام برسد. 
پس از آن مسعود توانا مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان تهران؛ اظهار داشت: در این مجمع یک سنت حسنه در حال شکل گیری است و با حمایت های معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع و مدیریت امور مالی دانشگاه تلاش داریم  پروژه های پیش رو را با جدیت تمام در اسرع وقت پیگیری و به سرانجام مطلوب برسانیم.
وی خاطر نشان کرد: ما در مجمع خیرین سلامت استان تهران از نظر سرعت تحویل پروژه مشکلی نداریم و از نظر کیفیت هم با توجه به دقت در کار دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه مطمئن هستیم در مسیر درستی در حال حرکت هستیم. 
توضیح این که احداث ساخت اورژانس مجتمع بیمارستانی امیراعلم به مساحت تقریبی 2400 متر مربع توسط مجمع خیرین سلامت بر اساس نقشه های تایید شده مدیریت فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.
در حاشیه انعقاد قرارداد ساخت اورژانس مجتمع بیمارستانی امیراعلم با مجمع خیرین سلامت استان تهران : با حضور دکتر محمود بیگلر، دکتر مسعود توانا، آزاده چترروز، مهندس بهزاد مکری و دکتر آرش جعفریه از ساختمان اورژانس، درمانگاه جدید و بخش جراحی (بستری روزانه) بازدید مفصلی انجام شد. 
خبرنگار: الهام علی

الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی