• تاریخ انتشار : 1400/10/29 - 17:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 699
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اورژانس بیمارستان شریعتی به استانداردهای مطلوب نزدیک می‌شود

رئیس بیمارستان شریعتی در بازدید از اورژانس این بیمارستان، تحول اخیر در اورژانس بیمارستان را در نزدیک شدن به استانداردهای مطلوب خدمات مؤثر دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ از اورژانس بیمارستان شریعتی بازدید کرد. در این بازدید دکتر محمدرضا جعفری معاون درمان بیمارستان شریعتی در همراهی با رئیس بیمارستان با حضور دکتر حجت واحدی رئیس و دکتر داود نوروزی مدیر اورژانس درباره تغییر و فرایندهای اورژانس توضیح داد. دکتر جمشیدی در مصاحبه با روابط عمومی پس از این بازدید گفت: اورژانس بیمارستان در یکی دوماهه اخیر به همت معاون درمان بیمارستان، رئیس اورژانس، مسئولان این بخش تحولی پیدا کرده و با پشتیبانی که بیمارستان فراهم کرده الآن سرعت تخلیه اورژانس خیلی خوب شده و بیماران به سرعت  تعیین تکلیف می‌شوند یا به بخش منتقل می‌شوند یا اگر مراقبت‌های ویژه احتیاج داشته باشند به ICU منتقل می‌شوند. به همین خاطر اورژانس شریعتی که همیشه مملو از بیمار بوده در نتیجه زحمات همکاران خلوت شده است.

رئیس بیمارستان شریعتی  همچنین با اشاره به تهیه مانیتور برای تمام تخت‌های اورژانس، گفت: همه بیماران به‌دقت مانیتور می‌شوند و ویزیت روزانه استادان بخش به دقت پیگیری و انجام می‌شود. ما شاهد تحول در اورژانس هستیم و می‌توانیم بگوییم که تقریباً داریم به استانداردهای اورژانس مطلوب می‌رسیم.

 دکتر حجت واحدی رئیس بخش اورژانس نیز در ادامه گفت: هانطور که میدانید  بیماران مراجعه‌کننده به اورژانس بیمارستان ما به دلیل بخش‌های فوق تخصصی   پیچیده هستند همیشه زیاد بوده و هست. بنابراین روی ورودی بیماران نمی‌توانیم زیاد مداخله کنیم و سعی داریم فرایندهای داخل اورژانس  از جمله رادیو گرافی، سی تی اسکن، آزمایشات را تسریع کنیم.

 و همچنین مشاوره‌های سرویس‌های مختلف طی مراحل از پیش تعریف شده‌ای بهبود واضح پیدا کرده و از طرفی در بیمارستان با افزایش تخت‌های ویژه در بیمارستان، بیماران به سرعت به بخش‌ها منتقل می‌شوند.

ما در یک ماه با وجود مراجعه حدود ۴۰۰۰ بیمار در اورژانس کمتر از تعداد انگشتان یک دست شکایت دارند و باعث خوشحالی است که با حجم زیاد بیماران مراجعه کننده بدحال به اورژانس رضایتمندی وجود دارد و این تلاش تمامی اعضای تیم از پزشکان، پرستاران، پشتیبان و خدمات هست و همکاران که بخش‌ها هستند. امیدواریم این روند را بتوانیم حفظ کنیم و ارتقا دهیم.

  • گروه خبری : بیمارستان شریعتی
  • کد خبر : 206065
 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *