اولین جلسه ملاقات عمومی مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارکنان برگزار شد

دکتر سید مسعود میرمعینی، مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه به همراه علیرضا عرب یارمحمدی و سمیه قربانخانی معاونان خود، در اولین جلسه ملاقات عمومی با کارکنان، شرکت و درخواست‌ها و مشکلات آنان را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر میرمعینی در حاشیه نشست روز چهارشنبه 29 دی 1400 در طبقه پنجم ستاد مرکزی گفت: برای اینکه بتوانیم از نزدیک درخواست های همکاران را دریافت و به امید خدا بتوانیم مشکلات آنها را برطرف کنیم، چهارشنبه هر هفته ساعت 8 تا 10 پذیرای 20 تا 30 نفر از مراجعه‌کنندگان خواهیم بود.
مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه افزود: برای حضور در جلسات ملاقات عمومی لازم است متقاضی با مراجعه با سایت مدیریت منابع انسانی (اینجا کلیک کنید) فرم درخواست ملاقات را تکمیل کنند سپس با شماره ۸۱۶۳۳۵۷۸ تماس گرفته و وقت ملاقات بگیرند بدیهی است درصورتی‌که تعداد بیش از 30 نفر باشد در فهرست انتظار قرار می‌گیرند.
دکتر میرمعینی در پاسخ به این سؤال که آیا مسیر دیگری غیر از ملاقات حضوری برای دریافت مشکلات همکاران وجود دارد؟ گفت: مسیر دیگر به جز ملاقات حضوری، درخواست کتبی است که در کمیته‌ارزیابی که یک‌بار در ماه تشکیل می‌شود موردبررسی قرار می‌گیرد.
وی بیشترین درخواست‌ها در جلسه اول را اعمال مدرک تحصیلی و تبدیل وضعیت بیان کرد و گفت: نکته مهمی که باید موردتوجه قرار گیرد این است که همکاران باید روند کارهای اداری را از واحد خودشان آغاز کنند.
کلمات کلیدی
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

تصاویر

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

یوسف خائفی جامخانه کارشناس فنی عمرانی و پایش انرژی شبکه بهداشت و

یوسف خائفی جامخانه کارشناس فنی عمرانی و پایش انرژی شبکه بهداشت و

00/10/30 - 23:38

با سلام و عرض ادب جناب آقای دکتر قتاعتی جناب اقای دکتر ذاکریان و جناب آقای دکتر میر معینی با فراهم کردن ملاقات حضوری کارکنان از خواسته های قانونی آنها دفاع می کنین به همین منظور از شما مدیران دلسوز صمیمانه تشکر میکنم و همچنین از جناب آقای گلپایگانی خبرنگار در کارش حرفه ای و تسلط بسیار خوب در موضوعات انتقال اخبار و مسائل مربوط به دانشگاه موثر هستند تشکر و قدردانی کرده و زحمات خودش و همکارانش را ارج می نهیم .

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *