بازدید دکتر علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست از بیمارستان کودکان حکیم دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر علی سلاجقه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در پایان بازدید از بیمارستان کودکان حکیم دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: این بیمارستان می تواند به‌عنوان یک الگوی مناسب برای سایر بیمارستان‌های کشور قرار بگیرد و رتبه بیمارستان سبز را کسب کند.

بازدید دکتر علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست از بیمارستان کودکان حکیم دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر علی سلاجقه 29 تیر 1402 با همراهی دکتر خسرو صادق نیت رئیس بیمارستان کودکان حکیم دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمارستان کودکان حکیم بازدید کرد.
دکتر سلاجقه در پایان این بازدید در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی دانشگاه گفت: امروز توفیق داشتیم از بیمارستان کودکان حکیم بازدید کنیم که خوشبختانه با توجه به اینکه این بیمارستان خیرساز در طی سه سال ساخته شده است از جنبه‌های محیط‌زیستی و رویکردی که ما داریم جزو بیمارستان‌های رده بالای کشور است.
دکتر علی سلاجه افزود: امیدوارم این بیمارستان با توجه به شاخص‌هایی که به‌ویژه در بحث پسماند و پسآب دارد و از آخرین دستاوردهای علم روز استفاده کرده و دارای یک مجموعه مناسب است بتواند به‌عنوان یک الگوی مناسب برای سایر بیمارستان‌های کشور قرار بگیرد و در فرایند رقابت برای دریافت رتبه بیمارستان سبز در بخش محیط‌زیست کشور رده بالایی را کسب کند و ان‌شاءالله جزو بیمارستان‌های سبز قرار بگیرد.
وی با تبریک به خیر سازنده این بیمارستان و به دانشگاه علوم پزشکی تهران به دلیل بنیان‌های بسیار خوبی که برای این بیمارستان گذاشته‌اند ابراز امیدواری کرد بیمارستان کودکان حکیم الگوی مناسبی برای سایر بیمارستان‌های کشور باشد.
دکتر خسرو صادق نیت، رئیس بیمارستان کودکان حکیم هم در حاشیه این بازدید گفت: رئیس محترم سازمان محیط‌زیست در رابطه با دو حوزه پسماند و پسآب بسیار راضی بودند و بیمارستان را جزو بیمارستان‌هایی که لایق دریافت بیمارستان سبز هست دانستند و به نظر می‌رسد که بیمارستان ضمن عملکرد مطلوب برای درمان بیماران منطقه ازنظر محیط‌زیستی و تولید پسماند و یا فاضلاب عارضه و مشکلی برای سلامتی مردم نخواهد داشت و عملا هر دو وظیفه را بتواند به‌خوبی انجام دهد و الگویی برای سایر بیمارستان‌ها باشد.

سهیلا ملکی
تهیه کننده:

سهیلا ملکی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *