با حضور معاونین توسعه و درمان دانشگاه صورت گرفت

بازدید دکتر کرمانچی از بیمارستان مروستی

مسئول برنامه توسعه کلینیک های ویژه در برنامه طرح تحول سلامت وزارت بهداشت و معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه از بیمارستان مروستی (وابسته به مجتمع بیمارستانی امیراعلم) بازدید کردند.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امیراعلم، روز یکشنبه 24 اردیبهشت 96 دکتر کرمانچی مسئول برنامه توسعه کلینیک های ویژه در برنامه طرح تحول سلامت وزارت بهداشت و  دکتر توکلی معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه از بیمارستان مروستی (وابسته به مجتمع بیمارستانی امیراعلم) بازدید کردند. 
در این بازدید ضمن ارائه گزارش از نحوه تعمیرات و بهسازی فضاهای کلینیک های ویژه بیمارستان مروستی، از بخش های بستری و اطاق های عمل بازدید به عمل آمد.
دکتر کرمانچی مسئول برنامه توسعه کلینیک های ویژه در برنامه طرح تحول سلامت وزارت بهداشت، ضمن مطلوب خواندن روند بازسازی بیمارستان نسبت به فعال تر شدن کلینیک های ویژه در این مرکز تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری اعضای هیئت علمی مجتمع، کلینیک های ویژه این بیمارستان در آینده ای نزدیک با تمام ظرفیت در خدمت بیماران باشد.
توضیح این که در این بازدید، معاونین درمان و توسعه دانشگاه و همچنین رئیس و مدیر مجتمع بیمارستانی امیراعلم نیز حضور داشتند.

 

 

تهیه کننده: