بازدید مدیریت دفتر فنی و نظارت برطرح های عمرانی دانشگاه از بیمارستان روزبه

مدیران دفتر فنی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، با هدف ارزیابی و بازدید از پروژه های عمرانی در بیمارستان روزبه حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان روزبه، چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ مهندس زهرا سرپرست و مهندس بهزاد مکری مدیران دفتر فنی و مشاور معاون توسعه با حضور در بیمارستان روزبه همراه با یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان از طرح ها و پروژه های عمرانی بیمارستان روزبه بازدید کردند.
در این بازدید که با هدف برنامه ریزی برای بهره برداری پروژه های عمرانی تکمیل شده توسط مدیران دانشگاه انجام شد، مدیران فنی از سلف سرویس، پاویون دستیاران و اینترن‌ها، مرکز تحقیقات، بخش اطفال، دیزل ژنراتورهای بیمارستان و و پروژه های درنظر گرفته شده در جهت رفاه بیماران و همراهان بازدید کردند.
همچنین در این بازدید از فضاهای مورد نظر برای ساخت اورژانس اطفال و مجتمع درمانگاهی و پلی‌کلینیک روزبه که قرار است در آینده ی نزدیک شروع به فعالیتهای عمرانی کند بازدید به عمل آمد.
مهندس سرپرست و مهندس مکری از فعالیت های انجام شده که با سرعت بالایی در بیمارستان انجام میشود از رئیس و مدیر بیمارستان تشکر کردند.
یوسف مسعودیان مدیر بیمارستان روزبه با بیان این مورد که هدف مدیران ارشد و مجموعه روزبه تسریع در آماده سازی طرحهای عمرانی با جذب خیرین و جلوگیری از اتلاف سرمایه و استفاده بهینه از منابع است تا مراجعین بتوانند از فضاهای مفید بیمارستان به بهترین شکل ممکن بهره ببرند و با برنامه ریزی علمی بتوانیم با پروژه های در دست بهره برداری در مسیر ارتقای رضایتمندی بیماران، همراهان و همکاران گرانقدر در بیمارستان گام برداریم.
وی همچنین در ادامه گفت: تمامی این تلاشها برای تکریم هر چه بهتر مراجعان به بیمارستان  است و این هدف با همدلی و مشارکت اساتید گرانقدر ،مسئولین گرامی و تک تک همکاران ارزشمند و کارکنان محترم بیمارستان در حال انجام است.
توضیح اینکه پروژه های عمرانی بیمارستان در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *