بررسی نتایج معاینات طب کار کارکنان در کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار بیمارستان فارابی

ضرورت استفاده کارگران شرکتهای پیمانکار از وسایل حفاظت فردی و تاکید بر استفاده از وسایل حفاظت فردی توسط کارکنان بیمارستان در این کمیته مطرح شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومي بیمارستان فارابی، کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار بیمارستان فارابی روز شنبه ۲۸مرداد با حضور مرادی، مدیر بیمارستان ۱۳۹۶ برگزار شد.
ابتدا نصیرلو، کارشناس بهداشت حرفه ای گزارشی از نتایج معاینات طب کار کارکنان واحد های تاسیسات و خدمات بیمارستان که در شش ماهه اول سال انجام شده بود را ارائه کرد. ضرورت استفاده کارگران شرکتهای پیمانکار از وسایل حفاظت فردی و تاکید بر استفاده از وسایل حفاظت فردی توسط کارکنان بیمارستان از دیگر مباحث این کمیته بود. در انتها مصوبات قبلی قرائت شد، شرح اجرا و عدم اجرای مصوبات به اطلاع اعضا رسید.
در این جلسه مقرر شد نظارت جدی بر استفاده از وسایل حفاظت فردی صورت گیرد و نتایج آن در جلسه آینده ارائه شود. محل نگهداری وسایل حفاظت فردی واحد تاسیسات در محل درب ورودی این واحد تعبیه و در دسترس تمام کارکنان قرار گیرد.
بررسی لازم برای جمع آوری الکترونیک نتایج معاینات طب کار صورت گیرد. اختلالات سلامتی شناسائی شده در معاینات طب کار، در کمیته منابع انسانی مطرح و سپس به افراد مربوطه اعلام شود.
همچنین برنامه های پیشگیرانه بر اساس مخاطرات شناسائی شده واحدها تدوین شود.
خبر: امیدوار
عکس: قاضی میرسعید

معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي