برگزاری جلسه آموزشی با عنوان حفاظت از کودکان در برابر دخانیات در شهرستان اسلامشهر

به همت واحد بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت سعیدیه و قائمیه جلسه آموزشی با عنوان حفاظت از کودکان در برابر دخانیات در دبستان امیدان آینده شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

برگزاری جلسه آموزشی با عنوان حفاظت از کودکان در برابر دخانیات در شهرستان اسلامشهر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، یکشنبه 6 خرداد 1403 همزمان با «هفته ملی بدون دخانیات» برنامه آموزشی” حفاظت از کودکان و نوجوانان در برابر دخانیات، ضامن نسل بدون دخانیات” با مشارکت واحد بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت سعیدیه و قائمیه دبستان امیدان آینده شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

در این جلسه که با هدف آگاهی بخشی به افراد جامعه به خصوص گروه کودکان، نوجوانان و جوانان در خصوص گسترش مصرف انواع مختلف مواد دخانی مانند قلیان، سیگار و محصولات نوپدید دخانی، مضرات مصرف اینگونه مواد با توجه به زیان هایی که در آینده گریبانگیر آنها خواهند شد پرداخته شد.

محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

برگزاری جلسه آموزشی با عنوان حفاظت از کودکان در برابر دخانیات در شهرستان اسلامشهر برگزاری جلسه آموزشی با عنوان حفاظت از کودکان در برابر دخانیات در شهرستان اسلامشهر برگزاری جلسه آموزشی با عنوان حفاظت از کودکان در برابر دخانیات در شهرستان اسلامشهر