برگزاری جلسه بین بخشی پیشگیری از حوادث ترافیکی در شبکه بهداشت اسلامشهر

به همت واحد مدیریت کاهش خطر بلایا و سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس جلسه بین بخشی پیشگیری از حوادث ترافیکی در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزار شد.

برگزاری جلسه بین بخشی پیشگیری از حوادث ترافیکی در شبکه بهداشت اسلامشهر

به گزارش سینا رسانه  دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت اسلامشهر، شنبه 10 شهریور 1403 جلسه بین بخشی پیشگیری از حوادث ترافیکی به همت واحد مدیریت کاهش خطر بلایا و سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس با حضور نمایندگان ادارات هلال احمر، آموزش و پرورش اسلامشهر و چهاردانگه، پلیس راهور و اداره ترافیک شهرداری در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد. در ابتدای جلسه مهندس کامران خزایی کارشناس واحد مدیریت کاهش خطر بلایا در خصوص اهمیت حوادث ترافیکی توضیحاتی داد و آمار مربوط به مصدومین و فوتی های حوادث ترافیکی در ایران و تهران را بیان کرد. در ادامه مسئول ترافیک شهرداری اسلامشهر، مطالبی در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه اصلاح هندسی تقاطع ها و دور برگردان های سطح شهرستان ارائه کرد. در این جلسه ضرورت پیگیری و تشکیل کمیته تصادفات رانندگی در فرمانداری تصویب و همچنین مقرر شد شبکه بهداشت  فیلم های آموزشی تهیه شده در وزارت بهداشت در خصوص حوادث ترافیکی را به منظور نمایش برای دانش آموزان در زمان بازگشایی مدارس به نمایندگان اداره آموزش و پرورش تحویل دهد.

محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

برگزاری جلسه بین بخشی پیشگیری از حوادث ترافیکی در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری جلسه بین بخشی پیشگیری از حوادث ترافیکی در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری جلسه بین بخشی پیشگیری از حوادث ترافیکی در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری جلسه بین بخشی پیشگیری از حوادث ترافیکی در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری جلسه بین بخشی پیشگیری از حوادث ترافیکی در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری جلسه بین بخشی پیشگیری از حوادث ترافیکی در شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری جلسه بین بخشی پیشگیری از حوادث ترافیکی در شبکه بهداشت اسلامشهر