برگزاری جلسه رابطان پیوند و بیماری‌های خاص در معاونت درمان دانشگاه

جلسه رابطان پیوند و بیماری‌های خاص در معاونت درمان دانشگاه با تبیین شرح وظایف آن ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، جلسه رابطان پیوند و بیماری خاص بیمارستان‌های دانشگاهی با حضور دکتر علی گنجعلی خان مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستان‌ها، دکتر محمدحسن شعبانی رئیس اداره بیماری‌های خاص و پیوند اعضا، فاطمه خزاعی کارشناس بیماری‌های خاص، محبوبه تنهاجو کارشناس پیوند و سرطان و رابطان پیوند و بیماری‌های خاص بیمارستان دانشگاهی یکشنبه 7 دی ۹۹ برگزار شد.
 در ابتدای جلسه دکتر گنجعلی خان ضمن خوشامدگویی به رابطان هدف از این جلسه را سامان دادن به وضعیت بیماران خاص دانست و گفت: این بیماران سختی‌های زیادی را متقبل شده‌اند و حمایت‌هایی برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است. اداره بیماری‌های خاص و همکاران برنامه‌هایی را برای این بیماران در نظر گرفته‌اند و بسته‌های درمانی برای این بیماران به بیمارستان‌ها ابلاغ‌شده است که لازم است اجرایی شود.
وی افزود: در برخی بیمارستان‌ها برای بیماران سردرگمی‌هایی وجود دارد. این بیماران آسیب‌دیده هستند و ما می‌خواهیم کمک کنیم تا در مسیر درست هدایت شوند و آسیب و درد کمتری را تحمل کنند. در این زمینه لازم است رابطان آموزش‌های لازم را ببینند و در این راستا حرکت کنند.
دکتر شعبانی ضمن تشکر از کارشناسان بیمارستان‌ها، ابراز امیدواری کرد که بتوان در راستای بهبود وضعیت بیماران خاص قدمی مؤثر برداشته شود.
خزاعی در این جلسه توضیحاتی را پیرامون شرح وظایف رابطان پیوند و بیماری خاص و بخشنامه‌های مربوطه در این زمینه ارائه کرد و افراد به بیان دیدگاه‌ها نقطه نظرات خود پرداختند.
تشکیل گروهی در نرم‌افزار tritapp متشکل از کارشناسان پیوند و بیماری‌های خاص بیمارستان‌ها و اداره بیماری‌های خاص و پیوند اعضا معاونت درمان به‌منظور آموزش و بحث و تبادل‌نظر از مصوبات این جلسه بود.

 

الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *