برگزاری جلسه هماهنگی و آموزشی ویژه کارشناسان بهداشت حرفه‌ای صنایع شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

واحد بهداشت حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به‌منظور به‌روزرسانی اطلاعات کارشناسان خود جلسه هماهنگی و آموزشی برگزار کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، این جلسه یکشنبه 27 تیر 95 با حضور 53 کارشناس بهداشت حرفه‌ای صنایع شهرستان در سالن همایش شبکه برگزار شد.
مهندس معصومه امانیان، کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه‌ای در این جلسه مطالبی همچون تأکید بر انجام آزمایش‌های میکروبی و شیمیایی آب و پساب حداقل سالی یک‌بار و ارسال نتایج آن به شبکه، بازنگری مستندات مربوط به ارزیابی ریسک و MSDS، لزوم تدوین خط‌مشی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای توسط کارشناسان بهداشت حرفه‌ای در صنایع، ارسال آمار حوادث و شرح گزارش حادثه به‌صورت فصلی و ... مطرح کرد.
در ادامه مهندس عباسعلی چمنی، کارشناس بهداشت حرفه‌ای بر لزوم مراجعه به سایت معاونت بهداشتی دانشگاه در خصوص استعلام شرکت‌ها و مطب‌های دارای مجوز خدمات بهداشت حرفه‌ای و طب کار، تهیه سناریوی حوادث شیمیایی و تکمیل چک‌لیست‌های قبل و بعد از وقوع حادثه و ممنوعیت انجام معاینات توسط شرکت‌های خدمات بهداشت حرفه‌ای و همچنین ممنوعیت انجام معاینات و خدمات بهداشت حرفه‌ای توسط شرکت‌های خارج از محدوده دانشگاه تأکید کرد.
در پایان نیز مهندس پری آذر، کارشناس بهداشت حرفه‌ای معاونت بهداشت جلسه آموزشی با موضوعات واکاوی شغل (HTA) و ارزیابی ارگونومی به روش (QEC) را برگزار کرد./ق
خبر: خورسندفرد
عکس: بیاتی نیاز

 

کلمات کلیدی
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی