برگزاری جلسه هماهنگی واحد فنی و مهندسی و تاسیسات با انبار مرکزی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه ای با حضور مهندس کاکاسلطانی مسئول واحد فنی و پشتیبانی و حامد مهدیخانی مسئول انبار مرکزی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سالن شورای مجتمع کوی برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این جلسه 21 مرداد 1403 با حضور مهندس حامد کاکاسلطانی مسئول واحد فنی مهندسی معاونت و حامد مهدیخانی مسئول انبار مرکزی معاونت در سالن شورای کوی علوم پزشکی تهران برگزار شد.
مهندس کاکاسلطانی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان انبار مرکزی گفت: حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی با توجه به تعدد فضاهای فیزیکی، حجم بالایی از فعالیت های عمرانی و تاسیساتی را داراست که انجام به موقع این فعالیت ها مستلزم هماهنگی هرچه بیشتر بین واحدها با یکدیگر است. از این رو بخشی از انجام فعالیت های واحد فنی و مهندسی از طریق واحد تاسیسات صورت می گیرد. انجام این پروژه ها منوط به هماهنگی هرچه بیشتر درخصوص ثبت درخواست ها است که مسئله ای بابت گروه کالاها و موارد این چنینی پیش نیاید و انتظار می رود واحد انبار مرکزی معاونت نهایت همکاری را در این خصوص به عمل آورد.
مهدیخانی نیز توضیحات تکمیلی پیرامون نحوه ثبت درخواست صحیح کالا، گروه کالاها و مواردی که در حوزه انبار هست اشاره کرد و کارشناسان به بحث و تبادل نظر درباره امکان اصلاح فرآیندها در راستای تسریع امور پرداختند.
توضیح اینکه مهندس محمد نادری، مهندس علیرضا عباسپور و ذبیح اله فتحی در این جلسه حضور داشتند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی