برگزاری دومین جلسه از سلسله نشست های «در مسیر خودشناسی» ویژه استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران

کمیته فرهنگی جوانی جمعیت معاونت فرهنگی و دانشجویی با همکاری اداره مشاوره و سلامت روان دانشگاه، دومین جلسه از سلسله نشست های «درمسیر خودشناسی» با عنوان «بهبود کیفیت زندگی براساس تئوری انتخاب» را به صورت حضوری برگزار کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، کمیته فرهنگی جوانی جمعیت در راستای افزایش مهارت ها، توانمندسازی و رشد فردی، اقدام به برگزاری سلسله نشست هایی با عنوان "درمسیر خودشناسی" ویژه استادان با اخذ امتیاز فرهنگی و با حضور متخصصان حوزه سلامت روان کرده است.
دومین جلسه این کارگاه ها با عنوان «بهبود کیفیت زندگی براساس تئوری انتخاب» با تدریس دکتر مهتاب بیات ریزی روانشناس و مشاور، سه شنبه ۱۹ تیر 1403 از ساعت 10 تا 12 به صورت حضوری در سالن شورا معاونت برگزار شد.
در این کارگاه، دکتر بیات ریزی تئوری انتخاب را تعریف کرده و گفت: در تئوری انتخاب بیان می‌شود که در بلند مدت تنها چیزی که به عنوان مشکل در زندگی انسان‌ها وجود دارد مشکل رابطه است و تئوری انتخاب در مورد انتخاب ها و چگونگی و چرایی انجام کارهاست، همچنین در یک نگاه کلی تئوری انتخاب بر این دیدگاه استوار است که رفتار های هر انسان انتخاب‌های او برای ارضای نیازهایش است.
در زمان برگزاری کارگاه به سوالات حاضران در خصوص موضوع تئوری انتخاب پاسخ داده شد.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر