برگزاری دومین جلسه دوره جامع هادیان زندگی در مرکز بهداشت جنوب تهران

کارشناس واحد بهداشت خانواده و جوانی جمعیت مرکز بهداشت جنوب تهران از برگزاری دومین جلسه دوره جامع هادیان زندگی با دو مبحث حفظ حیات جنین و قانون جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، فاطمه دیانتی، کارشناس واحد بهداشت خانواده و جوانی جمعیت این مرکز گفت: دومین دوره جامع هادیان باهدف فرهنگ‌سازی جوانی جمعیت در راستای ماده 35 قانون حمایت از خانواده، برای مراقبان سلامت و ماماهای شاغل در مراکز و پایگاه‌ها در سالن جلسات ستاد برگزار شد.
در ادامه دکتر زهرا طالبی، کارشناس مسئول این واحد در خصوص اهداف و چگونگی برگزاری این دوره و قانون جوانی جمعیت و حفظ حیات جنین مطالبی را ارائه کرد.
دیانتی در ادامه گفت: در این دوره در خصوص وضعیت گذشته، حال و آینده جمعیت در ایران و جهان، پیش‌بینی روند شاخص‌های جمعیت ایران، اثرات زیان‌بار سالمندی جمعیت بر مؤلفه‌های اجتماعی، روانی، اقتصادی، سیاسی، نقش وزارت بهداشت در فرهنگ‌سازی، آشنایی با قانون جوانی جمعیت، مشاوره فرزند آوری و روش‌های اقناع‌سازی، پیامدهای تک‌فرزندی، کم‌فرزندی و دیر فرزندی، پیشگیری و تشخیص بهنگام و درمان ناباروری آموزش داده شد.

 

نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر