برگزاری دومین کارگاه روانشناختی با موضوع «هشت راز شاد زیستن» ویژه کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران

کمیته فرهنگی جوانی جمعیت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، اولین کارگاه روانشناختی با موضوع «هشت راز شاد زیستن» را همراه با امتیاز ضمن خدمت ویژه کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این کارگاه باهدف پیشگیری و کاهش آسیب های روانی و بهبود سطح روابط بین فردی و در راستای ارتقای کیفت زندگی هوشمندانه، توسط دکتر مهتاب بیات ریزی روانشناس و مشاور 5 مهر 1402 از ساعت 9 تا 12 به صورت حضوری در سالن شورای معاونت برگزار شد.
در این کارگاه در ابتدا در خصوص تئوری انتخاب، انواع نیازهای روانشناختی و آشنایی با دنیای کیفی و ماشین رفتار و 8 راهکار برای شاد زیستن سخنانی ارائه شد و در انتها به سوالات حاضران در خصوص موضوعات مطروحه پاسخ داده شد.
توضیح اینکه، کارگاه بعدی در روز 19 مهرماه با موضوع "هنر باهم بودن " از ساعت 9 تا 12 در سالن شورای معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار خواهد شد.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *