برگزاری سومین دوره از رویداد روز بین المللی پژوهش در دانشکده توانبخشی

سومین دوره از رویداد روز بین المللی پژوهش International Research Day در دانشکده توانبخشی به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، به همت معاونت بین الملل دانشکده و با همکاری گروه های آموزشی، سومین جشنواره روز بین‌المللی پژوهش دانشکده توانبخشی یکشنبه 8 اسفندماه 1400 به ‌صورت مجازی و از طریق پلتفرم Skyroom  با حضور اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزار شد.
در این رویداد که چهار ساعت به طول انجامید، دوازده سخنران از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده در رشته‌های مختلف توانبخشی از جمله فیزیوتراپی، شنوایی شناسی و اپتومتری به سخنرانی پرداختند.
دکتر سیامک بشردوست معاون بین الملل دانشکده و دبیر علمی برنامه ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان، از برگزاری سومین دوره این رویداد اظهار خرسندی کرد؛ دکتر محمدرضا هادیان استاد گروه فیزیوتراپی نیز برگزاری چنین رویدادهایی را ضروری دانست و آن را موجب تعامل بیشتر و بهتر دانشجویان ایرانی و بین‌الملل عنوان کرد.
در این رویداد دانشجویان از کشورهای لبنان، عراق، پاکستان و ایران به ‌عنوان سخنران حضور داشتند که هریک به مدت 15 دقیقه به ارائه سخنرانی پرداختند و در انتهای هر ارائه 5 دقیقه به پرسش و پاسخ اختصاص داده شد.
در پایان برنامه نیز دکتر آزاده شادمهر استاد گروه فیزیوتراپی دانشکده با تشکر از اساتید، دانشجویان و دیگر شرکت‌کنندگان اظهار امیدواری کرد که این برنامه‌ها تداوم داشته باشد و شاهد رشد سطح علمی دانشکده و دانشگاه با همکاری دانشجویان ایرانی و بین‌الملل باشیم.

 

کلمات کلیدی
لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *