برگزاری مدرسه تابستانه فرهنگی فرزندان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، آکادمی مدرسه تابستانه فرهنگی ویژه فرزندان کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران را در تابستان سال جاری برگزار کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در راستای افزایش مهارت‌ها و توانمندی‌های فرزندان کارکنان، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران اقدام به برگزاری کلاس‌های متنوع در قالب "مدرسه تابستانه" کرد.
این برنامه که با هدف پرورش استعدادهای مختلف و فراهم کردن محیطی پرنشاط و آموزنده برگزار شد، با استقبال کودکان و نوجوانان همراه بود.
در این مدرسه تابستانه، کودکان با آموزش‌های متنوعی از جمله قرآن، سفال‌گری، دکوپاژ، نقاشی و ورزش آشنا شده و علاوه بر آن، مهارت‌آموزی به عنوان یکی از محوری‌ترین بخش‌های این دوره، شامل آموزش مهارت‌هایی چون خاطره‌نویسی، داستان‌نویسی، تایپ ده‌انگشتی، تصویرگری، چاپ کتاب، مبانی اولیه موسیقی، سرود، کاردستی، کلاژ و مهارت‌های نرم‌افزاری مانند ورد و ... بود.
این برنامه با هدف تقویت مهارت‌های فردی و گروهی، بهبود خلاقیت و ابتکار و پرورش روحیه‌ی تیمی و همکاری میان کودکان طراحی شده است. برگزاری این کلاس‌ها در فضای شاد و دوستانه به کودکان این امکان را داد تا ضمن یادگیری مهارت‌های جدید، از اوقات فراغت تابستانی خود به بهترین نحو استفاده کنند.
مدرسه تابستانه فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با ارائه آموزش‌های کاربردی و جذاب، بستری فراهم کرده تا فرزندان کارکنان این دانشگاه بتوانند با مهارت‌های جدید و متنوع آشنا شده و زمینه‌های پیشرفت شخصی و تحصیلی خود را فراهم کنند.
این برنامه به عنوان یکی از اقدامات ارزشمند دانشگاه در راستای توجه به نیازهای خانواده‌های کارکنان، مورد تقدیر و استقبال والدین قرار گرفته است.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر