برگزاری مراسم تقدیر از پرسنل منشی بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی

در مراسم تقدیر از پرسنل منشی بیمارستان کودکان بهرامی سعید مرادی مدیر بیمارستان گفت: تصمیم گرفته شده که روز 2 بهمن در تقویم بیمارستان به عنوان روز تقدیر از پرسنل منشی ثبت شود.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی، دوشنبه 2 بهمن 1402 مراسمی با حضور دکتر سید یوسف مجتهدی رئیس بیمارستان، سعید مرادی مدیر بیمارستان، مریم ملایجردی مدیر پرستاری، سرپرستاران و منشی های بیمارستان در سالن شورای اساتید بیمارستان برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر مجتهدی ضمن تبریک ایام ماه رجب و ولادت حضرت امام علی (ع) در مورد نقش مهم و ارزشمند پرسنل منشی در بیمارستان گفت: پرسنل منشی رابطی بین بخش های درمانی و اداری بیمارستان هستند و در واحد های مختلف بیمارستان نقش مهمی دارند.
دکتر مجتهدی در ادامه سخنان خود گفت: عملکرد منشی ها تاثیر بسزایی در افزایش رضایت مراجعه کنندگان دارد.
سعید مرادی مدیر بیمارستان نیز ضمن تبریک ایام ماه رجب و ولادت با سعادت حضرت جوادالائمه (ع) گفت: در ادامه برنامه تقدیر از پرسنل بیمارستان تصمیم گرفته شد که 2 بهمن در تقویم بیمارستان به عنوان روز تقدیر از پرسنل منشی ثبت شود.
سعید مرادی در ادامه گفت: طبق دستورالعمل تهیه شده در مورد انتخاب کارمند نمونه از دو نفر از پرسنل منشی تقدیر به عمل می آید.
مریم ملایجردی نیز ضمن تشکر از سعید مرادی مدیر بیمارستان بابت انتخاب این روز به عنوان روز منشی گفت: با توجه به شلوغی ها و ازدیاد مراجعین این روزهای بیمارستان از زحمات منشی های بیمارستان تشکر کرد.
در ادامه مراسم از احمد شیخان و مریم محمدی با اهدای گل و لوح تقدیر تشکر به عمل آمد.
در پایان مراسم نیز از شرکت کنندگان با کیک تهیه شده به مناسبت این روز پذیرایی شد.

محمدحسین  رضایی
تهیه کننده:

محمدحسین رضایی

تصاویر