برگزاری مسابقات والیبال به مناسبت هفته دفاع مقدس در بیمارستان فارابی

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، کانون بسیج شهید سهرابی و واحد تربیت بدنی بیمارستان فارابی اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات والیبال برای کارکنان این بیمارستان کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، به همت کانون بسیج شهید سهرابی و واحد تربیت بدنی این بیمارستان مسابقات والیبال به مناسبت هفته دفاع مقدس از 1 تا 4 مهر 98 با حضور 9 تیم در سه گروه برگزار شد.
پس از چهار روز رقابت حساس و نفسگیر سه تیم شهید سهرابی از گروه اول، آشپزخانه از گروه دوم و پیشکسوتان از گروه سوم با غلبه بر حریفان خود به عنوان تیم های برتر گروه های سه گانه جواز حضور در مرحله نهایی این مسابقات را کسب کردند و بر اساس قرعه کشی انجام شده سه تیم حاضر در این مرحله به صورت دوره ای به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم واحد آشپزخانه بیمارستان فارابی با غلبه بر سایر حریفان توانست مقام اول مسابقات را کسب کند. تیم های شهید سهرابی و پیشکسوتان نیز به ترتیب عنوان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. در پایان این مسابقات با حضور سعید مرادی، مدیر و دکتر ایوب منتی، مسئول روابط عمومی و امور حقوقی بیمارستان هدایایی به رسم یادبود به بازیکنان این تیم ها اهدا شد.
خبر: سید عباس قاضی میرسعید
عکس: سید عباس قاضی میرسعید - سجاد حسینی
معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي