برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی ویژه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور

مدیریت امور هنری و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران در ماه مبارک رمضان، مسابقه کتابخوانی مجازی را ویژه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، این مسابقه با محوریت کتاب «جاذبه و دافعه علی علیه‌السلام» نوشته استاد شهید مرتضی مطهری که شامل چهار سخنرانی مشتمل بر یک مقدمه و دو بخش است، برگزار و به سه نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
این کتاب در خصوص شخصیت عظیم و گسترده امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام که شامل چهار سخنرانی آیت الله شهید مطهری در 18 تا 21 ماه مبارک رمضان سال 1346 شمسی در حسینیه ارشاد است و این دانشمند فرهیخته، در بخش اول مسائل کلّی در مورد جذب و دفع را بیان کرده و بخش دوم به نیروی جاذبه مولا علی (ع) می پردازد و عواملی را که سبب جاذبه بودن یعنی عشق و علاقه مردم به ایشان را بیان می کند
.
در بخش سوم نیز عوامل دافعه بودن حضرت علی علیه السلام برای دشمنان و به خصوص ناکثین، مارقین و قاسطین را بیان و مورد شناسایی قرار می دهد.
برای دریافت فایل PDF کتاب، به لینک زیر مراجعه کنید.
توضیح اینکه، مسابقه به صورت آنلاین است و روز و ساعت برگزاری، در آینده از طریق سایت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام خواهد شد.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *