برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر

پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه با اولویت بررسی وضعیت فعالیت خانه مشارکت مردم با حضور اعضای کمیته در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر برگزار شد.

برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این جلسه که با حضور دکتر عباس وثوق مقدم، مدیر گروه تحقیقات، حکمرانی و سلامت دانشگاه، دکتر علیرضا عباسی، مدیر، دکتر عباس امیراحمدی، معاون و سایر اعضای کمیته تقویت نظام شبکه و قدیر آرمیان، رییس خانه مشارکت شهرستان چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ برگزار شد در ابتدا زهرا ربیعی، دبیر کمیته و کارشناس مسئول واحد گسترش ضمن بیان مصوبات جلسه قبل، نتایج پیگیری‌های انجام‌شده را بیان کرد. در ادامه جلسه دکتر مرجان فتحی، کارشناس مسئول واحد سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد شبکه خلاصه از مصوبات و اقدامات انجام‌شده در خصوص فعالیت خانه مشارکت شهرستان برای حاضرین صحبت کرد و د ادامه از انتخابات رییس جدید خانه مشارکت در بهمن ۱۴۰۱ خبر داد و از کمیته‌های سامان، رسا و سبز گفت. 
رئیس خانه مشارکت نیز در ادامه ضمن تشکر از برگزار جلسه و دعوت از تعدادی از اعضای خانه مشارکت به این جلسه به بخشی از اقدامات و پیگیری‌های انجام‌شده پرداخت.
دکتر وثوق نیز در ادامه پس از بیان نقاط قوت و ضعف، پیشنهاداتی برای فعال‌تر شدن خانه مشارکت ارائه کرد و گفت: هدف اصلی از راه‌اندازی خانه مشارکت جلب مشارکت مردمی است و مستقل از دستگاه‌های اجرایی باید فعالیت کند. محوریت راه‌اندازی این خانه‌ها بهتر شدن کیفیت زندگی مردم است که این یک وظیفه همگانی است. 
دکتر عباسی، مدیر شبکه نیز در خصوص مبحث اصلی جلسه گفت: بایستی اعضای خانه مشارکت برای حل مسائل اجتماعی و سلامت ورود کنند و در این مسیر قدم بردارند.
وی پای‌کار بودن مردم شهرستان را به‌عنوان رویکردی برای دسترسی راحت‌تر و آسان‌تر به خانه مشارکت عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در شهرستان اسلامشهر پتانسیل و ظرفیت موردنیاز موجود است و بایستی توجه خاص به این نکته کرد.
دکتر عباسی در این جلسه از فعالیت‌های آرمیان در طول مدت خدمت در خانه مشارکت شهرستان هم با اهدای هدیه قدردانی کرد.  
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر برگزاری پانزدهمین جلسه تقویت نظام شبکه در شهرستان اسلامشهر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *