• تاریخ انتشار : 1403/07/25 - 14:08
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان ترویج تغذیه با شیر مادر در پایگاه های سلامت تحت پوشش شبکه بهداشت اسلامشهر

کارشناس برنامه ترویج تغذیه با شیر مادر از برگزاری کارگاه آموزشی برای مراقبین سلامت پایگاه های تحت پوشش شبکه بهداشت اسلامشهر خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان ترویج تغذیه با شیر مادر در پایگاه های سلامت تحت پوشش شبکه بهداشت اسلامشهر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، مریم دریایی پور، کارشناس برنامه ترویج تغذیه با شیر مادر گفت: هدف کلی برنامه ترویج تغذیه با شیر مادر، ارتقا سطح سلامت، رشد و تغذیه کودکان از طریق تغذیه شیرخواران با شیرمادر است. حفظ، حمایت و ترویج تغذیه با شیر مادر به منظور ارائه مراقبت های استاندارد تغذیه با شیر مادر، آموزش مادران و حل مشکلات شیردهی و ارجاع در موارد لزوم انجام می شود. افزایش قابلیت و توانایی رده های مختلف کارکنان بهداشتی درمانی نقش مهمی در دستیابی به این هدف دارد. در همین راستا و به منظور تکمیل دوره 20 ساعته تغذیه با شیر مادر، سه شنبه 24 مهر 1403 کارگاه آموزشی برای  16 نفر از مراقبین سلامت که بیش از 50% نمره آزمون کتبی را کسب کردند در پایگاه های شماره 1 مرکز خدمات جامع سلامت قایمیه و ضیاءآباد برگزار شد.

  • گروه خبری : شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر
  • کد خبر : 281514
محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان ترویج تغذیه با شیر مادر در پایگاه های سلامت تحت پوشش شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان ترویج تغذیه با شیر مادر در پایگاه های سلامت تحت پوشش شبکه بهداشت اسلامشهر برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان ترویج تغذیه با شیر مادر در پایگاه های سلامت تحت پوشش شبکه بهداشت اسلامشهر