• تاریخ انتشار : 1400/08/22 - 14:02
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 277
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری کارگاه مهارت فرزند پروری در شرایط بحران در شهرستان اسلامشهر

واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در راستای برنامه‌های این واحد جلسه آموزشی ویژه کارشناسان سلامت روان واحد تابعه با اولویت مهارت فرزند پروری در شرایط بحران برگزار کرد.

برگزاری کارگاه مهارت فرزند پروری در شرایط بحران در شهرستان اسلامشهر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ کارگاه مهارت فرزند پروری در شرایط بحران را برای کارشناسان سلامت روان و رفتار مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش این شبکه برگزار کرد.
فاضله قلی پور، کارشناس سلامت روان و رفتار مرکز خدمات جامع سلامت شهرک انبیاء در مباحث خود اظهار داشت که بحران‌ها به دلایل مختلف می‌توانند شیوه‌های فرزند پروری والدین را تحت تأثیر قرار دهند. آشفتگی و از دست دادن تسلط و کنترل بر اوضاع، اضافه شدن نیازهای جدید، آسیب دیدن شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی، مدیریت آسیب‌های ناشی از بحران، واکنش‌های هیجانی و رفتاری به تنش و بحران و ... از عواملی هستند که والدین را در خصوص نحوه‌ی تعامل با کودک دچار سردرگمی می‌کنند و این موضوع باعث شکل‌گیری سبکی از تمایلات و الگوهای نادرست رفتاری می‌شود که بعد از پایان بحران نیز ممکن است تداوم یابند.
در پایان جلسه به پرسش‌های کارشناسان پاسخ داده شد.
 

 

  • گروه خبری : شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر
  • کد خبر : 200312
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

برگزاری کارگاه مهارت فرزند پروری در شرایط بحران در شهرستان اسلامشهر برگزاری کارگاه مهارت فرزند پروری در شرایط بحران در شهرستان اسلامشهر برگزاری کارگاه مهارت فرزند پروری در شرایط بحران در شهرستان اسلامشهر برگزاری کارگاه مهارت فرزند پروری در شرایط بحران در شهرستان اسلامشهر برگزاری کارگاه مهارت فرزند پروری در شرایط بحران در شهرستان اسلامشهر برگزاری کارگاه مهارت فرزند پروری در شرایط بحران در شهرستان اسلامشهر برگزاری کارگاه مهارت فرزند پروری در شرایط بحران در شهرستان اسلامشهر برگزاری کارگاه مهارت فرزند پروری در شرایط بحران در شهرستان اسلامشهر برگزاری کارگاه مهارت فرزند پروری در شرایط بحران در شهرستان اسلامشهر برگزاری کارگاه مهارت فرزند پروری در شرایط بحران در شهرستان اسلامشهر برگزاری کارگاه مهارت فرزند پروری در شرایط بحران در شهرستان اسلامشهر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *