تجلیل از جانشین مترون مرکز قلب تهران

مراسم تجلیل از معصومه دلاور جانشین مترون با حضور هیئت رئیسه مرکز قلب تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز قلب تهران، روز دوشنبه چهارم مرداد 1400 اعضای هیئت مدیره مرکز قلب با حضور در دفتر پرستاری از خدمات و زحمات معصومه دلاور جانشین مترون بیمارستان تقدیر کردند، این جلسه باحضور  دکتر حمید رضا پور حسینی رئیس مرکز قلب تهران، دکتر مجتبی سالاری فر معاون آموزشی، دکتر سعید صادقیان معاون پژوهشی، دکتر علی بزرگی معاون بین الملل، ثریا موقر مدیره پرستاری، دکتر علیرضا حاجی قاسمی مدیر، معصومه دلاور جانشین مترون، سید محسن اسماعیلی مدیر روابط عمومی و سوپروایزرهای مرکز قلب برگزارشد.
در ابتدای این مراسم دکتر پورحسینی از خدمات و تلاشهای بی نظیر دلاور در زمان همه گیری کرونا که مسئولیت دفتر پرستاری را به مدت ۱۸ ماه به عهده داشت تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود: در ابتدای شروع شیوع این ویروس به دلیل عدم شناخت و نحوه مواجهه با کووید ۱۹، یک نگرانی در همه جامعه تسری پیدا کرده بود که تیم درمان هم از این قاعده مستثنی نبود.
رئیس مرکز قلب با مقایسه زمان شیوع اولیه ویروس کرونا با زمان جنگ تحمیلی و به میدان آمدن همه اقشار جامعه برای مبارزه، نقش همدلی و از خودگذشتگی را در این مواجهه، بی‌نظیر توصیف کرد.
این استاد قلب و عروق ایجاد درمانگاه کووید ۱۹ که به ابتکار پزشکان مرکز، و بصورت کاملا داوطابانه تشکیل شد را از نمونه‌های بارز این همدلی نام برد و ضمن تقدیر از  دلاور که همه تلاش و مساعی خود را در این برهه حساس برای هدایت دفتر پرستاری و مسئولیت پذیری به کار بست، نقش بسزای وی در فرایند درمان و مدیریت پرستاری را ستود.
دکتر سالاری فر نیز ارزش خدمات مختلف کادر درمان خصوصاً پرستاران را با توجه به مسئولیت‌های متعدد اجتماعی و خانوادگی آنان، بسیار با اهمیت توصیف کرد و تمرکز پرستاران در لحظه خدمت رسانی و فراموش کردن همه دغدغه های جاری شخصی خود را، از خصیصه های بارز این شغل برشمرد.
وی گفت: پذیرش و انتخاب چنین مشاغلی در حقیقت نوعی ایمان به از خود گذشتگی و وقف خود برای دیگران می باشد.
دکتر صادقیان معاون پژوهشی مرکز هم حضور بانوان در عرصه های مختلف درمانی و خدماتی در زمان جنگ تحمیلی را نوعی حضور فراگیر در همه زمینه های مورد نیاز در زمان های مختلف دانسته و این از خود گذشتگی پرستاران، در زمان حاضر را امتداد همان حرکت جهادی بانوان برشمرد.
ثریا موقر، مدیره پرستاری مرکز هم، مسئولیت پذیری همت و پشتکار دلاور در زمان پذیرش مسئولیت دفتر پرستاری را از ویژگی‌های بارز وی نام برد و برای ادامه بهره مندی مرکز قلب، تیم پرستاری و دفتر پرستاری از خدمات ارزنده دلاور، آرزوی توفیق و همکاری کرد.
در پایان مراسم، لوح تقدیری به پاس این خدمات توسط ریاست مرکز قلب به معصومه دلاور اهدا شد.

سید محسن  اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *