• تاریخ انتشار : 1397/07/23 - 11:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 6519
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تقدیر از دستیاران، اساتید و بخش‌های برگزیده آموزشی در مجتمع بیمارستانی امام خمینی

در سیزدهمین جشنواره آموزشی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) از اساتید ارتقایافته، دستیاران حائز رتبه برتر در آزمون بورد، دستیاران برگزیده و بخش‌های با آمار 100 درصد قبولی تقدیر شد.

گالری عکس
سیزدهمین جشنواره آموزشی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) دوشنبه 23 مهر 97 در تالار امام بیمارستان امام خمینی گزار شد.
در افتتاحیه این جشنواره دکتر رئیس کرمی، دبیر جشنواره در خصوص عمده فعالیت‌های امور دانشگاهی مجتمع در سال علمی گذشته توضیحاتی ارائه داد.
وی یاد و خاطره‌ی استاد فقید دکتر یلدا استاد پیشکسوت گروه عفونی مجتمع را گرامی داشت و اظهار امیدواری کرد در سال جدید تحصیلی با افزوده شدن آمار دستیاران حاضر در مجتمع، شاهد شکوفایی بیش‌ازپیش فعالیت‌های علمی در مجتمع باشیم.
دکتر رئیس کرمی ادامه داد: در سال گذشته به علت ایجاد رشته‌های جدید و افزایش سهمیه دستیاران شاهد افزایش دستیاران در مجتمع بودیم ولی متأسفانه هیچ‌گونه امکاناتی افزوده نشده و با همان تجهیزات گذشته و همچنین تلاش اساتید کارورزان، کارآموزان و دستیاران دوره‌های آموزشی خود را می‌گذرانند.
وی در پایان از برگزاری جشنواره پژوهشی در نیمه دوم آذرماه سال جاری خبر داد و از همکاران، دانشجویان و اساتید خواست در این زمینه حضور فعال داشته باشند.
در ادامه جلسه دکتر صادق نیت رئیس مجتمع با تبریک موفقیت چشمگیر دستیاران در آزمون بورد، این  رخداد علمی را مایه مباهات جامعه علمی مجتمع دانست.
وی ادامه داد: بیمارستان امام خمینی به‌عنوان قدیمی‌ترین بیمارستان علاوه بر جایگاه ویژه‌ای که دارد نوع مراجعات متمایزی نیز دارد. ارجاعاتی که از دیگر مراکز درمانی صورت می‌گیرد بی‌نظیر و خدمت به افراد نیازمند از آمان های این بیمارستان است.
دکتر صادق نیت، مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) را به‌عنوان آخرین پناه بیمارانی خواند که از درمان در مراکز دیگر ناامید شده و به این بیمارستان می‌آیند و آن را مایه توفیق و افتخار تمامی کارکنان و درمانگران این مرکز دانست.
وی با یادآور شدن این موضوع که بازسازی فضای فیزیکی مناسب برای فراگیران و تأمین تجهیزات آموزشی موردنیاز ایشان یکی از اولویت‌های گروه مدیریت اجرایی مجتمع بوده است، اظهار امیدواری کرد پروژه‌های دیگری من‌جمله مهدی کلینیک که در راستای تأمین امکانات رفاهی مناسب و آموزشی استاندارد در حال اجراست، ثمر دهد.
دکتر صادق نیت در پایان سخنان خود تصریح کرد: به دستیاران جدید تأکید می‌کنم از تذکرات و تجربیات اساتید خود بهره بگیرند و در خدمت به بیماران به‌ویژه بیماران مستأصل از یکدیگر پیشی بگیرند.
سپس دکتر بغدادی استاد پیشکسوت گروه ارتوپدی بیمارستان امام خمینی در سخنانی ورود دستیاران جدید را با قرائت شعری، خیرمقدم و به برگزیدگان تبریک گفت.
توضیح اینکه، به دکتر زاهد حسین‌خان، جایزه کتاب برگزیده نوزدهمین جشنواره ابن‌سینا، دکتر مژگان رحیمی جایزه آموزشگر برتر نوزدهمین جشنواره ابن‌سینا، دکتر سیروس جعفری جایزه آموزشگر برتر نوزدهمین جشنواره ابن‌سینا، دکتر سید محمدجواد مرتضوی برگزیده انجمن هیپ آمریکا برای traveling fellow ship در سال 2018، دکتر محمدرضا کرامتی، کسب گرنت آموزشی فلوشیپ کورکتال اروپا از اعضای هیئت‌علمی بودند که موفق به کسب جوایز آموزشی در کنگره‌ها و جشنواره‌های مختلف شده‌اند لوح و هدایایی اهدا شد.
همچنین به بخش رادیولوژی و بخش پزشکی هسته‌ای برای راه‌اندازی پروژه رادیو آمبولیزاسیون، بخش روماتولوژی مرکز تحقیقات علوم و تکنولوژی ساخت کاپیلاروسکوپ، بخش نفرولوژی راه‌اندازی کلینیک فشارخون (هولترمانیتورینگ و بیوامپدانس) لوح تقدیر تعلق گرفت.
برای دیدن فایل اسامی برگزیده اینجا کلیک کنید.
خبر: مقدم
عکس: محمدعلی مرزبان

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 80887
فریبا  مقدم
تهیه کننده:

فریبا مقدم