تقدیر مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از کارشناس مسئول واحد آمار به مناسبت روز آمار

دکتر فاطمه تاجیک، مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت روز آمار از لیلا اسدی منش، کارشناس مسئول واحد آمار شبکه قدردانی کرد.

تقدیر مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از کارشناس مسئول واحد آمار به مناسبت روز آمار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، دکتر فاطمه تاجیک، مدیر شبکه به مناسبت اول آبان، روز آمار سه‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ از کارشناس مسئول این واحد به خاطر تلاش‌ها و زحمات ایشان در طول سال‌های خدمت خود با اهدای تقدیرنامه تشکر کرد. 
در متن تقدیرنامه آمده است: 
بسمه تعالی
شما یار دیار امروزید و یادگار ماندگار فردا
همکار گرامی
سرکار خانم لیلا اسدی منش
کارشناس مسئول واحد آمار
سلام‌علیکم؛
برنامه‌ریزی یکی از ارکان اساسی مدیریت سازمان‌ها برای رسیدن به اهدافتعیین‌شده می‌باشد که بدون جمع‌آوری درست و دقیق آمار امکان‌پذیر نخواهد بود.
ضمن تبریک اول آبان ماه که به نام روز آمار و برنامه‌ریزی نام‌گذاری شده است از تلاش‌های ارزشمند  سرکار عالی که نهایت دقت و امانت‌داری در جمع‌آوری و ثبت آمار مبذول داشته‌اید با درج در پرونده پرسنلی تقدیر نموده و از خداوند بزرگ تداوم سلامتی و توفیق روزافزون برای شما خواهانم.
دکتر فاطمه تاجیک
مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

تقدیر مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از کارشناس مسئول واحد آمار به مناسبت روز آمار تقدیر مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از کارشناس مسئول واحد آمار به مناسبت روز آمار تقدیر مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از کارشناس مسئول واحد آمار به مناسبت روز آمار تقدیر مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از کارشناس مسئول واحد آمار به مناسبت روز آمار

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *