جلسه شورای نمایندگان دانشکده پزشکی برگزار شد

جلسه شورای نمایندگان دانشکده پزشکی با حضور دکتربیگ محمدی ریاست دانشکده و تقدیر از دکتر پور غریب و دکترمیری معاون پیشین دانشجویی دانشگاه و دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پزشکی، این جلسه بعد از ظهر روز چهار شنبه 21 اردیبهشت ماه جاری با حضور دکتربیگ محمدی ریاست دانشکده پزشکی، دکترسعید پورحسن معاون دانشجویی فرهنگی، دکتر علیرضا ایمانی معاون آموزش پزشکی عمومی، ایزد محمد خواجه دبیر اسبق و سهیل حیدری دبیر جدید شورای نمایندگان دانشکده پزشکی و نمایندگان ورودی 95 تا 1401و دکتر محمدحسین پور غریب و دکتر سید روح اله میری معاونین پیشین دانشجویی فرهنگی دانشگاه و دانشکده پزشکی برگزار شد. 
 در ابتدای این جلسه دبیر شورای نمایندگان به همراه نمایندگان ادوار دانشجویی از زحمات دکتر پورغریب طی سالهای تصدی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه با اهدای لوح تقدیر قدردانی کردند.
دکتر بیگ محمدی با تاکید بر پیگیری خواسته های دانشجویان و بهبود اوضاع رفاهی آنها گفت: فعالیت های صنفی و اجرایی در دوره دانشجویی تجربه بسیار خوب و ارزشمندی برای فعالیت های بعد از دوران دانشجویی است.
در ادامه دکتر پور غریب با بیان این که دانشجویان مطالبات خود را در کمال ادب و احترام بیان کنند، اظهار داشت: ما باید همیشه سعی کنیم تا در جایی که هستیم بهترین خود باشیم و هر مسئولیت را که داریم به نحو احسن انجام دهیم.
دکتر پور حسن معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده پزشکی نیز ضمن تقدیر از خدمات دکتر پور غریب گفت: علی رغم این که  ایشان در مسند معاونت دانشجویی نیستند اما همچنان دغدغه مسائل دانشجویان را دارند.
دکتر میری نیز ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان گفت: دوره دانشجویی و پزشکی پر فراز و نشیب است و امیدوارم در آینده باعث افتخار و اعتبار دانشگاه باشید.
در ادامه نمایندگان مسائل و مشکلات وچالش های خود و دانشجویان از جمله وضعیت پاویون و سرویس دهی به دانشجویان در بیمارستان ها مسائل صنفی و رفاهی، آموزشی و... را مطرح کردند، همچنین باقدردانی از وضعیت کتابخانه در ماه های اخیر و بهبود سرویس دهی به دانشجویان و افزایش ساعت حضور در کتابخانه، راه اندازی اتاق مطالعه گروهی و اقدامات دکتر نجفی رئیس کتابخانه دانشکده تقدیر کرده و خواستار سرویس دهی کتابخانه در روز های پنجشنبه شدند.
توضیح این که دکتر بیگ محمدی بر رفع مشکلات تاکیدکرده و دستور پیگیری دادند.
نمایندگان ادوار دانشجویی و سهیل حیدری دانشجوی پزشکی ورودی 98 به عنوان دبیر شورای نمایندگان با اهدای لوح تقدیر و گل از خدمات دکتر ایزد محمد خواجه دبیر سابق شورای نمایندگان قدردانی کردند.
کلمات کلیدی
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *