• تاریخ انتشار : 1400/02/11 - 13:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 592
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دانشکده مجازی نشست وبیناری «حرفه ای گری در فضای مجازی» را برگزار کرد

هفدهمین نشست علمی اخلاق در یادگیری الکترونیکی با عنوان «حرفه ای گری در فضای مجازی» با حضور بیش از 130 مخاطب آنلاین و علاقه مند به این حوزه به میزبانی دانشکده مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده مجازی، این دانشکده با همکاری انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) سخنرانی علمی اخلاق در یادگیری الکترونیکی را بهار 1400، در ادامه اهداف بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی با عنوان حرفه ای گری در فضای مجازی ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار کرد. دبیر علمی سلسله نشست های اخلاقی دکتر میترا ذوالفقاری دانشیار گروه یادگیری الکترونیکی دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران است.
در این نشست مجازی که با حضور بیش از 130 تن از مخاطبان علاقه مند به این حوزه از سراسر کشور برگزار شد، دکتر شعله بیگدلی دانشیار گروه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران به موضوع تدریس در مباحث حرفه ای گری در فضای مجازی، تعاریف، اهمیت، الزامات، ابعاد، مسئولیتها، حریم خصوصی، مهارت، بهره وری، تغییرات برنامه درسی و دستورالعمل ها پرداخت و به شیوه های تدریس کارآمد در این فضا اشاره کرد.
وی در ادامه در خصوص ایمیل و ارتباطات آنلاین، شبکه اجتماعی، اشتراک گذاری رسانه ها، انفجار دیجیتال ازشبکه های اجتماعی، وبلاگ نویسی، توییت کردن، اخلاق و حریم خصوصی نیز مطالبی را بیان کرد.
همچنین در این نشست در خصوص اساس استفاده از ابزارها و سیستم هایی مانند رسانه های اجتماعی و کارکرد آنها، نحوه برقراری ارتباط اساتید و دانشجویان و تاثیرات استفاده از فضای مجازی نیز مطالبی ارائه شد.
توضیح اینکه نشست های اخلاق در یادگیری الکترونیکی به صورت ماهانه در روزهای دوشنبه آخر ماه به طور منظم برگزار میشود که دارای امتیاز فرهنگی برای اعضای هیئت علمی است. همچنین حضور برای عموم رایگان و آزاد است. برای اطلاعات بیشتر به سایت دانشکده مجازی مراجعه کنید.

 

  • گروه خبری : دانشکده مجازی
  • کد خبر : 172720
آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *