دهمین کنگره تخصصی و چهارمین کنگره بین‌المللی استانداردهای تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون برگزار می‌شود

دهمین کنگره تخصصی و چهارمین کنگره بین‌المللی استانداردهای تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون باهدف «یکپارچه‌سازی و هماهنگی بین همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط و فعال در حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون به‌منظور ایجاد یک عزم ملی» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دهمین کنگره تخصصی و چهارمین کنگره بین‌المللی استانداردهای تجهیزات پزشکی و مواد حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون به همراه جشنواره انتخاب آثار و تحقیقات برتر حوزه کنترل عفونت و کارگاه‌های تخصصی 25 و 26 دی 1401 در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار خواهد شد. 
با همه پیشرفت‌هایی که در علم پزشکی اتفاق افتاده بیماری‌های عفونی هنوز هم از جمله خطرناک‌ترین بیماری‌های تهدیدکننده جان بشر به شمار می‌آیند، به‌گونه‌ای که پیشگیری و کنترل عفونت‌های بیمارستانی هم اکنون به یکی از دغدغه‌های اصلی مراکز درمانی تبدیل شده است. هدف این کنگره یکپارچه‌سازی و هماهنگی بین کلیه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط و فعال در حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون به‌منظور ایجاد یک عزم ملی است. 
در این کنگره تازه‌ترین دستاوردها در حوزه کنترل عفونت و استریلیزاسیون، مواد و تجهیزات پزشکی موردبحث و تحلیل صاحب‌نظران قرار خواهد گرفت. 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنگره مراجعه کنند. 
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *