• تاریخ انتشار : 1400/11/21 - 18:33
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 788
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

درحاشیه بازدید وزیر بهداشت از دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر بیگلر: پارک علم و فناوری دانشگاه در راستای مرزهای دانش و حضور فعال در عرصه های بین المللی حرکت می کند

مشاور رئیس دانشگاه در امور مالی و برنامه ریزی بودجه با تاکید بر پیشرفت پروژه پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران «شهر دانش شهید سلیمانی» گفت؛ این پارک باهدف ایجاد محیطی پویا وهم‌افزایی بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان در حال برنامه‌ریزی و اجراست، راه‌اندازی آن منافع خوبی را برای کشور و نظام سلامت به همراه خواهد داشت.

دکتر محمود بیگلر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از بخشی از دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه فناوری‌های پزشکی و دارویی در 19 بهمن 1400، دکتر محمود بیگلر، مشاور رئیس دانشگاه در امور مالی و برنامه ریزی بودجه با اشاره به اینکه فرصتی در اختیار مجموعه دانشگاه قرار داده شد که در حضور وزیر محترم بهداشت، درمان وآموزش پزشکی بتوانیم نیازهای اصلی دانشگاه که جزو دانشگاه‌های برتر کشوراست و در مرزهای دانش حرکت می‌کند را ارائه دهیم؛ گفت: یکی از نیازهای واقعی وجود یک مجموعه ای است برای ارائه خدمات جامع و هوشمند که در قالب « شهردانش شهید سلیمانی» بزرگوار نام گذاری شده است. 
وی یادآور شد: در شهردانش کلیه خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی قابل ارائه است و بخشی از این شهر به پارک علم و فناوری اختصاص داده شده است.
دکتر بیگلر با اشاره به «مزیت پارک علم و فناوری»، تصریح کرد: مراکز رشد سطح دانشگاه به حالت اشباع رسیده اند و شرکت‌هایی که وارد این مراکز رشد می شوند از نظر تعداد نیز دچارمحدودیت‌های متعددی شده اند، بعد از اینکه در پارک به بلوغ اولیه رسیده اند باید از پارک خارج شوند؛ در آن زمان می توانند به پارک علم و فناوری وارد شوند و از امتیازات این پارک استفاده کنند. 
وی ازعملیاتی شدن فرآیندهای احداث و تکمیل پارک علم و فناوری در سال 1401 خبر داد و تاکید کرد: امید داریم از مراکز رشد که در سال‌های گذشته هم به بلوغ نهایی رسیده اند و همچنین شرکت‌هایی که آمادگی دارند جهت انتقال به این پارک، امکانات و زیرساخت‌ها را در اختیارشان قرار دهیم تا در ماموریت‌های کشوری از جنبه‌ی «امنیتی، اجتماعی، محصولات سلامت محور و ... » کنار دانشگاه قرار گیرند. 
دکتر بیگلر ابراز امیدواری کرد که با فرصت و امکاناتی که در منطقه 18 (پارک علم و فناوری) وجود دارد بتوانیم تعداد شرکت های موجود در پارک را ارتقا دهیم؛ هر چقدر وسعت این پارک را بتوانیم افزایش دهیم، می‌توانیم در عرصه‌های بین‌المللی حضور بیشتری داشته باشیم که این امر یکی از مقدمات حضور در مرزهای دانش است که به دنبالش هستیم، ان شاالله در پارک علم و فناوری دانشگاه آن را عملیاتی خواهیم کرد. 
 
 
 
 
 
  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 208118
فیلم بردار
تدوین گر
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

فیلم بردار
تدوین گر

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *