برنامه‌های مدیریت روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال جدید

دکتر ترابی: مهمترین برنامه روابط عمومی در سال جدید استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نخستین نشست هم اندیشی با کارشناسان سینا رسانه، در سال 1403 برنامه های روابط عمومی را در سال جدید اعلام کرد و گفت: مهمترین برنامه روابط عمومی در سال جدید استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی است.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه، در نشست 20 فروردین 1403،  با اشاره به فرارسیدن روز روابط عمومی در 27 اردیبهشت ماه گفت: در روز روابط عمومی، به  برنامه های این حوزه هویت و رسمیت داده می شود.

تاکید بر به کارگیری هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه، مهمترین برنامه روابط عمومی در سال جدید را استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی عنوان کرد و افزود: امروزه روابط‌عمومی دانشگاه های پیشرفته جهان از ابزارهای هوش مصنوعی برای توسعه فعالیت های خود استفاده می‌کنند.
وی با تأکید بر  استفاده همکاران روابط‌عمومی از  قابلیت های هوش مصنوعی گفت: به‌کارگیری ابزارهای هوش مصنوعی در فعالیت‌های روابط‌عمومی موجب ارتقای دانش و سطح فعالیت های روابط‌عمومی دانشگاه می‌شود.

موج آفرینی لازمه توسعه هوش مصنوعی در دانشگاه
دکتر ترابی با تاکید بر موج آفرینی برای افزایش استفاده از ظرفیت های هوش مصنوعی در دانشگاه گفت: چند برنامه از تامزتاک، به گفتمان سازی هوش مصنوعی اختصاص یافته و لازم است موج آفرینی در این زمینه در دیگر برنامه های سینارسانه ادامه پیدا کند.   

تقویت برنامه های اینستاگرام
دکتر ترابی بر تقویت برنامه های اینستاگرام تأکید کرد و افزود: تدوین دستورالعمل انتشار پست همزمان و افزایش فن پیج ها از جمله موضوعات مورد توجه در سال پیش رو است.

پخش نخستین برنامه نمایش شایستگی های دانشگاه در روز روابط عمومی
دکتر ترابی با اشاره به تولید محتوای جدید در زمینه نمایش شایستگی های دانشگاه گفت: در روز روابط‌عمومی نمونه‌ای از توانمندی‌های دانشگاه در حوزه جراحی مغز و اعصاب به نمایش گذاشته می‌شود. این برنامه شروع تازه ای در نمایش شایستگی های دانشگاه است و همه همکاران می توانند پیشنهادهای خود را برای توسعه این برنامه ارایه دهند.

روز روابط عمومی فرصتی برای معرفی برنامه های جدید دانشگاه
مدیر روابط عمومی دانشگاه، روز روابط عمومی را فرصتی برای معرفی برنامه های جدید واحدهای مختلف دانشگاه دانست و گفت: مراکزی که در حوزه فعالیت خود رشد و توسعه دارند می توانند برنامه های خود را در این روز معرفی کنند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، با اشاره به اهمیت  روابط‌عمومی در انعکاس رویدادها و فعالیت‌های دانشگاه گفت: مجموعه فعالیت های روابط عمومی در دانشگاه مورد توجه قرار دارد و این مسئولیت ما را بیشتر می کند در نتیجه لازم است  دانش خود را به‌روز کنید و کیفیت کار خود را با نوآوری، خلاقیت و تمرکز بر هوش مصنوعی ارتقا دهید.

تصاویر