تکریم مدیر پیشین و معارفه مدیر جدید مجتمع بیمارستانی امیراعلم با حضور معاون توسعه دانشگاه

دکتر رامین رحیم نیا: مجتمع بیمارستانی امیراعلم افتخار دانشگاه علوم پزشکی تهران است

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران از خدمات مهندس مهدی لک مدیر پیشین مجتمع بیمارستانی امیراعلم قدردانی و حکم انتصاب محمود کشیر مدیر جدید را ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، مراسم تکریم مهندس مهدی لک و معارفه محمود کشیر مدیر مجتمع بیمارستانی امیراعلم چهارشنبه 17 خرداد 1402 با حضور دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه برگزار شد.
در ابتدا مراسم دکتر حسن توکلی رئیس مجتمع بیمارستانی امیراعلم ضمن خیرمقدم به دکتر رحیم نیا و تیم مدیریتی ایشان؛ گفت: در کارهای مدیریتی همگی باید تلاش مضاعف داشته باشیم تا مسیر را به‌درستی طی کنیم. 
وی ادامه داد: مهندس مهدی لک انسانی صبور و خوش‌فکر هستند و زحمات زیادی را در دوران مدیریت مجتمع به سرانجام رساندند، خدا را شاکریم فرصتی مهیا شد در خدمت محمود کشیر مدیر جدید مجتمع باشیم؛ امید داریم با همدلی و مشارکت تک‌تک شما عزیزان بتوانیم در مجتمع بیمارستانی امیراعلم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم. 
در ادامه مهندس مهدی لک مدیر پیشین مجتمع بیمارستانی امیراعلم ضمن تشکر از حضور دکتر رحیم نیا و اساتید بزرگوار در مراسم؛ یادآور شد: خدا را شاکرم مدتی در جمع خانواده بزرگ بیمارستان امیراعلم بوده و خدمت کرده‌ام؛ چهره تک‌تک شما عزیزان امید و انرژی مضاعفی را در من به وجود می‌آورد. 
وی افزود: تیم معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران این فرصت را مهیا و از من حمایت کرد تا سه سال بتوانم در مجتمع بیمارستانی امیراعلم تجربه‌های ارزشمندی را کسب کنم. 
مهندس لک در ادامه به ارائه گزارش عملکرد مدیریتی مجتمع بیمارستانی امیراعلم اشاره و تصریح کرد: تجهیز و راه‌اندازی اورژانس تنفسی برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی، راه‌اندازی بخش درمان سرپایی بیماران کرونایی و واکسیناسیون عمومی، نصب و راه‌اندازی تانک اکسیژن 30 تن جهت پشتیبانی بخش‌های بستری و ویژه کرونا، تأمین، نصب و بهره‌برداری یک دستگاه اکسیژن‌ساز در ساختمان جدید، نصب و راه‌اندازی دستگاه MRI 1.5 تسلا در بخش تصویربرداری، نوسازی و تعویض تابلو برق‌های اصلی مجتمع و کابل‌های اصلی انتقال برق، بازسازی، توسعه و تجهیز واحد لندری با مشارکت خیرین، بهسازی و تسطیح محوطه ساختمان گوش سابق، احداث دو باب انبار، مرمت و بهسازی محوطه و فضای سبز خانه هدایت، تجهیز و راه‌اندازی سالن ورزشی به‌منظور استفاده پرسنل، بازسازی پاویون بانوان جهت پزشکان، پرستاران، بهسازی و عایق‌کاری سقف ساختمان اداری، اجرای فاز اول توسعه بخش تصویربرداری شامل؛ سونوگرافی، اتاق اساتید، اتاق رزیدنت‌ها، پذیرش و سالن انتظار، اجرای فاز دوم تصویربرداری، آماده‌سازی مکان دستگاه CTScan 128 اسلایس و فلوروسکوپی دیجیتال، تأمین تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای به کمک خیرین، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، اقدامات ایمنی و پیشگیرانه، اقدامات رفاهی و اصلاحی و موفقیت‌های ورزشی از جمله مواردی بود که در این سال‌ها به لطف خداوند متعال و حمایت‌های معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه و رئیس مجتمع بیمارستانی امیراعلم توانستیم به سرانجام برسانیم. 
سپس دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در مجتمع بیمارستانی امیراعلم؛ گفت: یاد روزهای خوش دانشجویی و خاطرات خوبی که از این بیمارستان دارم می‌افتم؛ قدر لحظه‌لحظه این روزها را بدانید که به‌سرعت در حال گذر است. 
وی یادآور شد: به لطف خداوند و همت مسئولان بیمارستان امیراعلم تبدیل به مجتمع بیمارستانی امیراعلم شد این اتفاق بزرگ نتیجه تلاش و زحمت همگی شما عزیزان بوده است. دانشگاه در کنار شما همیشه بوده و هست. 
دکتر رحیم نیا در ادامه ضمن تشکر از زحمات مهندس مهدی لک به مهندس محمود کشیر خوش آمد گفت و تصریح کرد: در سایه تدبیر دکتر توکلی فرایندهای مجتمع به‌درستی انجام می‌شود؛ برای همگی بزرگواران آرزوی سلامتی و تندرستی دارم. 
وی با تأکید بر اینکه کارکردن در محیط‌های بیمارستانی توفیق بزرگی است؛ خاطرنشان کرد: در دانشگاه تمام تلاش ما این است که از بیمارستان‌های تابعه حمایت کنیم؛ مجتمع بیمارستانی امیراعلم افتخار دانشگاه است و مطمئن باشید از هیچ کمکی برای پیشبرد اهداف مجموعه دریغ نخواهیم کرد از طرف همکاران معاونت توسعه از همگی شما عزیزان تشکر می‌کنم و خداقوت می‌گویم. 
دکتر رحیم نیا، نیروی انسانی را سرمایه اجتماعی دانشگاه خواند و تأکید کرد: نیروی انسانی از منابع مالی برای ما بااهمیت‌تر است؛ ممکن است بضاعت ما اندک باشد؛ اما در بحث‌های رفاهی همکاران تمام تلاش ما این است که در شأن خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران گام‌های اثرگذاری را برداریم. 
در پایان محمود کشیر مدیر جدید مجتمع بیمارستانی امیراعلم گفت: تجربیات ارزشمند مسئولان قبلی مجتمع را حفظ و نگهداری و ان‌شاءالله کارهای جدید را با حمایت دانشگاه شروع خواهم کرد. 
وی افزود: در اتاق مدیریت مجتمع به روی همه عزیزان باز است و از مشارکت همگی بهره خواهیم گرفت. از اعتماد دکتر رحیم نیا و دکتر توکلی ممنونم و امید دارم این اعتماد را به‌خوبی پاسخگو باشم و بتوانم به بالندگی مجتمع کمک کنم.  
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *