نشست معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع با مهندسان مدیریت فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی

دکتر رامین رحیم نیا: مستند سازی و برنامه ریزی اصولی در مدیریت فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران اهمیت ویژه ای دارد

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه با مهندسان مدیریت فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دیدار و از نزدیک در جریان پروژه‌های عمرانی «درمانی» دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه به همراه مهندس زهرا سرپرست مدیر دفتر فنی با حضور در این مدیریت با مهندسان  مدیریت فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی نشست صمیمانه ای را برگزار کرد. 
دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع با بیان اینکه «حجم کارمدیریت فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی  بسیارسنگین و زیاد است»؛ گفت: مراجعه کنندگان به این مدیریت نسبت به همکاران دفتر فنی دانسته های متفاوتی دارند؛ شما عزیزان مهندس باید مدل فرآیند کاری را با ادبیات مشحص شده برای آن ها ترسیم کنید تا به خوبی در جریان روند وضعیت فرآیندها و پروژه های عمرانی قرار بگیرند. 
وی تصریح کرد: تمام فرآیندها و کارهای پیش روی مدیریت فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی باید با برنامه انجام و مستند سازی شود تا در زمان نیاز امکان ارائه مستندات و گزارش دهی میسر باشد.  
دکتر رحیم نیا تاکید کرد: تنوع کار در مدیریت فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه بسیار زیاد و زمان بر است اما با برنامه ریزی اصولی و منسجم می توان آن را در اسرع وقت به اتمام رسانید.
معاون توسعه دانشگاه خاطر نشان کرد: حتماً باید تمهیداتی اندیشیده شود که امور محوله به مدیریت فنی دانشگاه در کمترین زمان ممکن انجام شود واگرلازم باشد برای تسریع درانجام کارها ازبرون سپاری خدمات و ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود؛ همچنین اصلاح فرآیندهای موجود دراولویت برنامه های مدیریت فنی قراردارد که هرچه سریعتر باید عملیاتی شود. 
در ادامه مهندس زهرا سرپرست مدیر دفتر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی به ارائه گزارشی از پروژه های عمرانی در حوزه درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران پرداخت. 
توضیح اینکه مقرر شد صورت وضعیت پروژه های عمرانی با برنامه ای مشخص تدوین شود تا قابل رصد باشد. 
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *