نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر قناعتی: با الگوگیری از سیره و منش شهید آیت الله رئیسی تا آخرین لحظه تلاش و به وظایفمان عمل می کنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه با تأکید بر لزوم عمل به وظایف تا آخرین روز مسئولیت، اظهار داشت: با الگوگیری از سیره و منش شهید رئیسی، تا آخرین روزی که از مسئولیت دوره فعلی دانشگاه باقی مانده، به نحو احسن به وظایفمان عمل خواهیم کرد و تلاش خواهیم کرد که هیچ خللی در روند فعالیت‌های دانشگاه ایجاد نشود.

نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران

به گزارش سینارسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست ۶ خرداد ۱۴۰۳، دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، با تسلیت شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی و یارانش گفت: ایشان در طول حیات خود نماد «کونوا دعاةً للنّاس بغیر ألْسنتکمْ» بودند و بدون هیچ حاشیه ای  و باصبر و بردباری در برابر تهمت و ناروا، خدمت کردند.
دکتر قناعتی با بیان اینکه آیت الله رئیسی با عملکرد خود شاخص‌های جدیدی را در عرصه خدمتگزاری به مردم به جای گذاشتند که الگویی برای سایر مسئولان است گفت: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام، نشان‌دهنده قدردانی آنان از خدمات خالصانه، صداقت و پاکدستی ایشان بود.
رئیس دانشگاه با اشاره به ساده زیستی آیت الله رئیسی گفت: ایشان الگوی سلامت اخلاقی بودند و خداوند مقدر کرد با عزت و آبرومند از دنیا بروند.
دکتر قناعتی بایادآوری خاطره حضور آیت الله رئیسی در افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه گفت: ایشان با سعه‌صدر با منتقدان و معترضان صحبت می کردند و پیگیر رسیدگی به درخواست آنان بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تأکید بر لزوم عمل به وظایف تا آخرین روز مسئولیت، افزود: با الگوگیری از سیره و منش شهید رئیسی، تا آخرین روزی که از مسئولیت دوره فعلی دانشگاه باقی مانده، به نحو احسن به وظایفمان عمل خواهیم کرد و تلاش می کنیم هیچ خللی در روند فعالیت‌های دانشگاه ایجاد نشود.
رئیس دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تدوین و اجرای درست تفاهم نامه عملیاتی مراکز با معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه تاکید کرد و گفت: سال گذشته به واحدهایی که خارج از تفاهم‌نامه فعالیت ‌کردند، کمک‌های زیادی شد اما امسال مبنای حمایت از واحدها براساس تفاهم‌نامه خواهد بود.
دکتر قناعتی با اشاره به حمایت ویژه دانشگاه از حوزه پژوهشی و فناوری گفت: امسال برای ارتقا شاخص های پژوهشی و فناوری دانشگاه بودجه بیشتری اختصاص خواهیم داد. حمایت از عرصه بهداشت نیز همچون گذشته ادامه دارد و امیدوارم شاهد تحولات چشمگیری در هریک از این عرصه ها باشیم.

بررسی دستور جلسه
در ادامه نشست دکتر علی اکبری ساری معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، اصلاحات مربوط به آیین نامه حق امتیاز انحصاری، مالکیت فکری و تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه را تشریح و اعضای هیئت رئیسه درخصوص محور مورد نظر بحث و تبادل نظر کردند.
پیش از دستور
پیش از دستور نیز حجت الاسلام و المسلمین میرمجید سید قریشی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش، روایتی از امیرالمومنین (ع) را تشریح کرد و گفت: خوش به حال کسانی که در راه جهاد خدا و اطاعت از فرمان الهی، جان خود را از دست می دهند.


سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

تصاویر

نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران