هشتمین جشن یکپارچه دانش آموختگان برگزار می شود

دکتر پورمند از برگزاری جشن اختصاصی دانشکده بهداشت برای دانشجویان خود خبر داد

مسئول دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشکده بهداشت، تاکید کرد، جشن دانشجویان دانشکده بهداشت با برنامه ریزی ها و تدارکاتی که دیده شده در روز هشتمین جشن یکپارچه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر ارتباط با دانش آموختگان، دکتر محمدرضا پورمند مسئول دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشکده بهداشت، در نخستین جلسه هم اندیشی برگزاری هشتمین جشن یکپارچه دانش آموختگان با دانشجویان و نمایندگان دانشکده های دانشگاه که دوشنبه 30  خرداد ماه 1401 با حضور مسئولین و کارشناسان دفاتر ارتباط با دانش آموختگان دانشکده های تابعه و جمعی از دانشجویان در سالن اجتماعات این دفترتشکیل شد، با بیان اینکه دریافت هزینه از دانشجویان باید بر اساس ارائه نوع خدمت به آنها باشد تاکید کرد و گفت: برای تسهیل شرکت دانشجویان در این جشن بزرگ می توانیم از اسپانسرها و شرکت استفاده کنیم.
وی افزود: برای اطلاع رسانی مناسب بهتر است از گروه های واتساپی استفاده کنیم تا تعداد بیشتری دانشجو از روز جشن و چگونگی برگزاری آن مطلع شوند و شرکت کنند.
دکتر پورمند در پایان سخنان خود تصریح کرد: البته ریاست دانشکده بهداشت در نظر دارد قبل از آغاز بخش رسمی جشن یکپارچه در همان روز برای دانشجویان خود مراسم اختصاصی برگزار کند که  متعقبا به دانشجویان اعلام خواهد شد.

فریبا  مقدم
تهیه کننده:

فریبا مقدم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *