• تاریخ انتشار : 1401/07/09 - 10:57
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 328
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه با ایثارگران شبکه بهداشت جنوب و بیمارستان امیراعلم به مناسبت هفته دفاع مقدس

اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس با ایثارگران شبکه بهداشت جنوب و بیمارستان امیراعلم دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، دکتر علیرضا اولیائی منش معاون بهداشتی دانشگاه، دکتر منصور کشاورز مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران، دکتر احسان مقیمی مدیر دفتر امور ایثارگران، روز چهارشنبه 6  مهر 1401 به مناسبت هفته دفاع مقدس با همراهی مسئولین شبکه بهداشت جنوب و بیمارستان امیراعلم، مهندس محمود کشیر معاون و الهام مقصودی کارشناس فرهنگی شبکه جنوب، دکتر حسن توکلی رئیس، مهندس مهدی لک مدیر و معصومه پوشش دوست رابط ایثارگران بیمارستان امیراعلم با دکتر جلال رضایی، جواد خدادیان، محمدرضا اطاعتی، دکتر رحمان علیپور و علی امیری از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.
در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران تأکید شد یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ‌سازی است. در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با  از خودگذشتی ها و ایثارگری‌های، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به‌عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان‌ها و مسائل دیگر را تحت‌الشعاع قرار داده است.
دکتر اولیایی منش در دیدار با ایثارگران شبکه جنوب گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و قدردانی از فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار قدردانی در این جلسه حضور داریم و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس را قدر می‌دانیم و برای آینده، اداره کشور و انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت به نسل جدید و نسلی که آن دوران را ندیده می‌تواند الگویی باشد.
دکتر توکلی نیز ضمن خیرمقدم به هیئت‌رئیسه دانشگاه از ایثارگران بیمارستان امیراعلم به پاس ایثارگری‌های آنان در هشت سال دفاع مقدس و تلاش و پشتکار آنان در امر خدمت‌رسانی به بیماران و جامعه هدف بیمارستان آنان را الگویی مناسب برای ایثارگری در جامعه کنونی بخصوص جوانان دانستند.
در ادامه این دیدار دکتر جلال رضایی جراح، هیئت‌علمی دانشگاه و جانباز دفاع مقدس از خاطرات به‌یادماندنی خود از ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و شهادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس تعریف کردند. در پایان این دیدارها از ایثارگران گرانقدر تقدیر شد.

  • گروه خبری : دفتر امور ایثارگران
  • کد خبر : 218437
حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *