رئیس بیمارستان فارابی از پروژه در حال ساخت مرکز آکادمیک این بیمارستان بازدید کرد

رئیس و جمعی از مسئولان بیمارستان فارابی با حضور در پروژه در حال ساخت مرکز آکادمیک این بیمارستان از نزدیک شاهد میزان پیشرفت این پروژه بودند.

رییس بیمارستان فارابی از پروژه در حال ساخت مرکز آکادمیک این بیمارستان بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، دکتر محمدرضا اکبری، رییس و جمعی از مسئولان این بیمارستان چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ با حضور در پروژه در حال ساخت مرکز آکادمیک بیمارستان فارابی از نزدیک شاهد میزان پیشرفت این پروژه بودند.
دکتر اکبری پس از بازدید از بخش‌های مختلف این پروژه در جلسه‌ایبا حضور مهندسان مشاور و پیمانکار گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود خوشبختانه تا امروز تامین مالی پروژه شرایط بدی نداشته است. با وجود مشکلات زیاد تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با تعامل با بانک و دریافت تسهیلات بتوانیم روند پیشرفت پروژه را حفظ کنیم. ما حساب ویژه‌ایروی تسهیلات بانکی باز کرده‌ایمو امیدواریم پیش از پایان سال ۹۸ تا حدودی مشکلات مالی این پروژه را رفع کنیم.
مهندس حمید عبدالرزاق، مدیر طرح پروژه مرکز آکادمیک بیمارستان فارابی نیز موضوعاتی همچون پیشرفت فیزیکی مد نظر برای دریافت تسهیلات بانکی و پیگیری مطالبات پیمانکار برای پیش پرداخت و خرید مصالح و اقلام مورد نیاز را مطرح و ابراز امیدواری کرد با برآورده شدن این نیازها، تا پایان سال ۱۳۹۹ پیشرفت پروژه مرکز آکادمیک بیمارستان فارابی قابل توجه خواهد بود.
سعید مرادی، مدیر، دکتر عباس حامدیان، مدیر اجرایی پروژه و دکتر ایوب منتی، مسئول روابط عمومی بیمارستان فارابی از مسئولان حاضر در این جلسه بودند.

 

سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *