رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان: بیمارستان ظرفیت‌ کافی برای ارتقا در حوزه آموزش را دارد

دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان اهدای لوح از تلاش‌های همکاران بیمارستان برای کسب تاییدیه کامل دوساله اعتباربخشی آموزشی کشوری قدردانی کرد.

رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان: بیمارستان ظرفیت‌ کافی برای ارتقاء در حوزه آموزش را دارد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، دوشنبه 19 تیر 1402 در جلسه‌ای دکتر رضا شروین بدو رئیس بیمارستان از تلاش‌های همکاران مرکز برای کسب تاییدیه کامل دوساله اعتباربخشی آموزشی کشوری قدردانی کرد.

دکتر بدو با بیان اینکه بیمارستان ظرفیت‌ کافی برای ارتقاء در حوزه آموزش را دارد افزود: باید سعی کنیم از هر فرصتی استفاده کنیم تا کیفیت ارائه خدمات آموزشی به فراگیران را بالا ببریم.

دکتر موحدی معاون آموزشی بیمارستان نیز از حمایت‌های رئیس بیمارستان قدردانی کرد و رسیدن به نتیجه مطلوب را حاصل همکاری و هماهنگی خوب تیم دانست.

سپس در پایان جلسه که اعضای هیئت رئیسه بیمارستان حضور داشتند، دکتر بدو لوح تقدیر را به دکتر محسنی مشاور رئیس، دکتر موحدی معاون آموزشی، دکتر اله‌وردی، دکتر محسنی‌پور و دکتر ملک‌زاده اعضای هیئت علمی و بالاخانی مسئول دفتر آموزش اهدا کرد.

متن لوح به شرح ذیل است:

همکار گرامی ........

باسلام و احترام

بدون تردید مسئولیت‌پذیری، مشارکت و همکاری کارکنان در اداره امور اجرایی بیمارستان و ایجاد انگیزش در فراگیران از مهمترین عوامل پیشرفت و ماندگاری این بیمارستان بوده است. جایی که بزرگان و پیشکسوتان طب کودکان کشور آن را بنیان گذاشتند و با همت عالی و تلاش مسئولانه خود در توسعه کمی و کیفی آن کوشیدند.

بدینوسیله از خدمات ارزشمند و قابل توجه شما در راستای  فرآیند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان قدردانی نموده و این لوح تقدیر در کمال افتخار تقدیم حضورتان می‌گردد. سلامتی، سربلندی و موفقیت روزافزون شما را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

دکتر رضا شروین بدو

رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

تصاویر

رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان: بیمارستان ظرفیت‌ کافی برای ارتقاء در حوزه آموزش را دارد رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان: بیمارستان ظرفیت‌ کافی برای ارتقاء در حوزه آموزش را دارد رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان: بیمارستان ظرفیت‌ کافی برای ارتقاء در حوزه آموزش را دارد رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان: بیمارستان ظرفیت‌ کافی برای ارتقاء در حوزه آموزش را دارد رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان: بیمارستان ظرفیت‌ کافی برای ارتقاء در حوزه آموزش را دارد رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان: بیمارستان ظرفیت‌ کافی برای ارتقاء در حوزه آموزش را دارد رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان: بیمارستان ظرفیت‌ کافی برای ارتقاء در حوزه آموزش را دارد رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان: بیمارستان ظرفیت‌ کافی برای ارتقاء در حوزه آموزش را دارد

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *