• تاریخ انتشار : 1400/02/12 - 09:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 298
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رئیس مرکز آموزشی درمانی ضیائیان در پیامی ۱۲ اردیبهشت (روز معلم) را تبریک گفت

دکتر حمیدرضا حکمت رئیس بیمارستان ضیائیان در پیامی فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز بزرگداشت مقام و ارزش والای معلم را به‌تمامی استادان و معلمان، به‌خصوص اساتید فرهیخته‌ی دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستان ضیائیان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، دکتر حمیدرضا حکمت رئیس بیمارستان ضیائیان در پیامی فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز بزرگداشت مقام و ارزش والای معلم را به‌تمامی استادان و معلمان، به‌خصوص اساتید فرهیخته‌ی دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستان ضیائیان تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
«اللهمّ اغْفر للْمعلّمین و أطلْ اعْمارهم و بارکْ لهمْ فی کسْبهمْ؛ خدایا! آموزگاران را بیامرز، عمرشان را دراز و کسبشان را با برکت کن». ((حضرت محمد (ص)، (تاریخ بغداد، ج ۳، ص ۶۴))
روز معلم مناسبت ارزشمندی برای یادآوری مسئولیت خطیر استادان و معلمان در امر تعلیم و تربیت است و این مهم، نشانگر نقش ویژه معلم به‌عنوان تربیت‌کننده نیروی انسانی کشور و زیربنای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه آن است.اینجانب در سالروز بزرگداشت مقام والای معلم، ضمن تکریم و بزرگداشت مقام استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک این روز به‌تمامی معلمان و اساتید این مرزوبوم به‌خصوص اساتید فرهیخته‌ی دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستان ضیائیان، امیدوارم در ارتقای علمی و آموزشی دانشگاه و در تمام مراحل زندگی موفق باشند.
امید است بتوانیم در پرتوی عنایات خداوند منان شاهد توسعه علمی کشور و کسب موفقیت‌های مرکز آموزشی درمانی ضیائیان در عرصه ملی و بین‌المللی در راستای برنامه و سیاست‌های کلان دانشگاه علوم پزشکی تهران باشیم.

دکتر حمیدرضا حکمت
رئیس مرکز آموزشی درمانی ضیائیان

  • گروه خبری : بیمارستان ضیائیان
  • کد خبر : 172763
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *