نشست شورای معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه در مرکز بهداشت جنوب تهران

رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران: در محدوده جغرافیایی تحت پوشش این مرکز خدمات شایسته ای را در شان دانشگاه علوم پزشکی تهران ارائه می دهیم

دهمین نشست شورای معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه با محوریت «بررسی مسائل جاری و مشکلات مرکز بهداشت جنوب تهران، رفع موانع و ارائه راه‌حل‌های مناسب» برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در نشست 27 تیر ۱۴۰۲ شورای معاونت توسعه و مدیریت برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران که به میزبانی مرکز بهداشت جنوب تهران برگزار شد، دکتر محمدرضا سلمانی ندوشن رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران ضمن خیرمقدم به دکتر رحیم نیا و تیم مدیریتی معاونت توسعه، فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را تسلیت گفت و به ارائه گزارش مبسوطی از مرکز بهداشت جنوب تهران پرداخت. 
وی با بیان اینکه محدوده جغرافیایی تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب تهران پنج منطقه شهری 10، 11،16،17، 19 و بخش آفتاب است؛ یادآور شد: مراکز سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مهمی در این محدود مستقر هستند که موظف هستیم خدماتی شایسته در شان دانشگاه علوم پزشکی تهران به هموطنان و همشهریان عزیزمان ارائه دهیم. 
دکتر سلمانی در ادامه به وضعیت پایگاه ها و مراکز تحت پوشش مرکز بهداشت جنوب، واحدهای ارائه دهنده خدمت به تفکیک نوع خدمت، وضعیت نیروی انسانی، قراردادهای انجام شده، قراردادهای پایگاه های سلامت، اطلاعات مراکز خدمات جامع سلامت از لحاظ سال تاسیس و بهره برداری و نوع مالکیت و فرسودگی، محله محور کردن مراکز و پایگاه های سلامت تحت پوشش، تفاهم نامه مدیریت عملکرد، کارانه(بررسی مبلغ و سهم کارانه پزشکان و دندانپزشکان از کارانه پرداختی در سال 1401، بررسی روند درآمد دندانپزشکان) اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد. 
وی چالش های مرکز بهداشت جنوب تهران را؛ سرایداری ساختمان ها، طراحی و اجرای سیستم های اطفاء حریق، نداشتن نیروی تاسیسات، تجهیز اینترنت و بستر شبکه داخلی و ... عنوان کرد. 
دکتر محمدرضا سلمانی ندوشن رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران در پایان ارائه گزارش به تیم معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی؛ گفت: فرصت خوب و مغتنمی پیش آمد تا در کنار تیم فعال مدیریتی دکتر رحیم نیا مسائل و چالش های مرکز بهداشت جنوب تهران را مطرح کنیم تا با همفکری و هماهنگی بیشتر تصمیم گیری کنیم. 
وی تصریح کرد: این نشست بیش از چهار ساعت به طول انجامید؛ خرسندیم معاون محترم توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه و تیم همراه ایشان با حوصله وقت گذاشتند تمام موارد را دقیق گوش کردند و راهکار و راه حل ارائه دادند. امید داریم موارد مطرح شده پیگیری شود و نتیجه بخش باشد. 
در ادامه دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از حضور در مرکز بهداشت جنوب تهران؛ گفت: این جلسات در راستای رفع مشکلات مراکز تابعه برگزار می‌شود؛ امید داریم با پیگیری تیم مدیریتی در معاونت توسعه و مدیریت برنامه‌ریزی منابع دانشگاه این موانع و مشکلات در محل حل شود و اثرات مثبت آن در سازمان ملموس باشد.  
توضیح اینکه در دهمین جلسه شورای معاونت توسعه در خصوص موارد مطرح شده تیم مدیریتی مرکز بهداشت جنوب تهران و مدیران معاونت توسعه نظرات سازنده و ارزشمند خود را مطرح کردند. 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *