زنگ نشاط و سلامت دانشگاه همزمان با روز تربیت بدنی به صدا درآمد

مدیریت تربیت بدنی برنامه ورزش همگانی را به مناسبت هفته تربیت بدنی ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی و با حضور مسئولان دانشگاه و بیمارستان امام خمینی (ره) برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، برنامه ورزش همگانی با عنوان «زنگ نشاط و سلامت» در اولین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش، ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، روز دوشنبه 26 مهر 1400 از ساعت 7:30 تا 8:30 با حضور دکتر صالحی معاون آموزشی بیمارستان امام خمینی (ره)، دکتر سیدرضا رئیس کرمی مدیر گروه آنکولوژی کودکان، دکتر سیدمحسن احمدی هیئت علمی بیمارستان امام خمینی (ره) و دکتر حامد شفارودی مدیر تربیت بدنی، دانشجویان، پرستاران، اساتید و جمعی از همکاران دانشگاهی در محوطه جنوبی بیمارستان امام خمینی (ره) برگزار شد.
در این برنامه شاد و بانشاط که با رهبری مرتضی خوشی مربی آمادگی جسمانی و ورزش های هوازی برگزار شد، کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه و بیمارستان امام خمینی (ره) در کنار هم به انجام حرکات ورزشی پرداختند.
دکتر حامد شفارودی مدیر تربیت بدنی در خصوص هفته تربیت بدنی و این برنامه گفت: هفته تربیت بدنی از 26 مهر ماه به مدت یک هفته برگزار می شود و این هفته را خدمت همکاران محترم تبریک می گویم.
وی افزود: یکی از برنامه های مدیریت تربیت بدنی برگزاری زنگ های نشاط و سلامت در دانشکده ها و بیمارستان ها و سایر مراکز است.
مدیر تربیت بدنی تصریح کرد: با توجه به اینکه کادر درمان در این مدت نزدیک به 2 سال، زحمات زیادی را در ارتباط با بیماران کرونایی متقبل شدند و یکی از بزرگترین مراکز آموزشی ما بیمارستان امام خمینی (ره) است، اولین برنامه زنگ نشاط و سلامت را در این بیمارستان اجرا کردیم که خوشبختانه استقبال خوبی از این برنامه شد.
وی درپایان گفت: امیدوار هستیم که با برگزاری چنین برنامه هایی بتوانیم شور و نشاط را در کادر درمان ایجاد کنیم.
همچنین در پایان برنامه، به قید قرعه 20 جایزه به رسم یادبود، به شرکت کنندگان اهدا شد.
توضیح اینکه، مدیریت تربیت بدنی با همکاری دانشکده ها و واحدهای مختلف بطور مستمر برنامه ورزش همگانی را در قالب زنگ نشاط و سلامت برگزار می کند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *