فراخوان ثبت نام جشنواره ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی ویژه کارکنان، استادان و بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیریت تربیت بدنی در نظر دارد با توجه به اهمیت نقش ورزش و ترویج شور و نشاط در بین همکاران، به مناسبت هفته تربیت بدنی جشنواره ورزشی ویژه کارکنان، استادان و بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار کند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، جشنواره ورزشی ویژه کارکنان، اعضای هیأت علمی و بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی تهران از 17 شهریور 1403 در مجموعه ورزشی شهید چمران و استخر شهید توکلی برگزار می شود.
امیر شایگان راد مدیر تربیت بدنی در خصوص رشته های ورزشی در این جشنواره گفت: این دوره از مسابقات شامل 8 رشته ورزشی مختص بانوان و 10 رشته ورزشی مختص آقایان که شامل: والیبال، تنیس روی میز، دارت، شنا، تنیس خاکی، داژبال، آمادگی جسمانی و بدمینتون مختص بانوان و فوتسال، والیبال، دارت، شنا، فوتبال رومیزی، طناب کشی، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، تنیس خاکی و بدمینتون مختص آقایان است.
مدیر تربیت بدنی هدف از برگزاری جشنواره را گسترش فرهنگ حرکت و ورزش برای افزایش نشاط عمومی در بین همکاران، جذب و مشارکت در برنامه های سازنده و فعالیت های ورزشی و رقابت های سالم بین واحدهای دانشگاه علوم پزشکی تهران و شناسایی استعدادهای برتر و اعزام به مسابقات دستگاه های اجرایی استانی و کشوری اعلام کرد.
علاقه مندان به شرکت در جشنواره ورزشی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به رابطان ورزشی واحد مربوطه و یا به کانال تلگرام و ایتا به نشانی @TUMSSPORT مراجعه کنند.
برای دریافت پوستر جشنواره، اینجا کلیک کنید.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی