بازدید کارشناسان اداره نظارت و اعتباربخشی امور بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمارستان فارابی

مدیر بیمارستان فارابی: خوشبختانه در سال های اخیر بازدیدهای نظارتی و اعتباربخشی بر موضوعات اساسی بیمارستان ها تاکید دارد

کارشناسان و ارزیابان اداره نظارت و اعتباربخشی امور بیمارستان های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از دفتر پرستاری، واحد کنترل عفونت، آموزش پرستاری، ICU، بخش های بستری و اورژانس و CSSD بیمارستان فارابی بازدید کردند.

سعید مرادی، مدیر بیمارستان فارابی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، مرجانه تقوی زرگر، رئیس اداره نظارت و اعتباربخشی امور بیمارستان ها و بستری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه کارشناسان این اداره به منظور انجام بازدید نظارتی و اعتباربخشی شنبه 16 مرداد 1400 در این بیمارستان حضور پیدا کردند.
سعید مرادی، مدیر بیمارستان فارابی در جلسه ای که در ابتدای این بازدید تشکیل شد ضمن ابراز خشنوری از انجام دوره ای بازدیدهای اعتباربخشی گفت: خوشبختانه در سال های اخیر به ویژه در 2 سال گذشته بازدیدهای اعتباربخشی بر موضوعات اساسی بیمارستان ها تاکید دارد و این موضوع می تواند تاثیر خوبی بر کیفیت ارائه خدمات درمانی داشته باشد. امیدواریم که این بازدیدها به صورت مستمر ادامه پیدا کند. همکاران من در مجموعه فارابی نیز نهایت همکاری را با ارزیابان و کارشناسان معاونت درمان دانشگاه خواهند داشت.
تقوی زرگر نیز با اشاره به اهداف این بازدید اظهار داشت: این یک بازدید نظارتی و اعتباربخشی است. یعنی به نوعی محورهای اعتباربخشی نیز مورد بررسی قرار می گیرند. من و همکارانم نیز با توجه به حجم کاری زیاد بیمارستان تصمیم گرفتیم تا این بازدید را به صورت تجمیعی انجام دهیم. همچنین گروه دیگری از کارشناسان معاونت درمان نیز برای بررسی کمیته ها، آزمایشگاه و واحدهای تغذیه، تجهیزات پزشکی، رسیدگی به شکایات، اقتصاد درمان، ایمنی و مدارک پزشکی فردا یعنی 17 مرداد در بیمارستان حضور می یابند.
در ادامه کارشناسان و ارزیابان این معاونت از دفتر پرستاری، واحد کنترل عفونت، آموزش پرستاری، ICU، بخش های بستری و اورژانس و CSSD بیمارستان فارابی بازدید کردند.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

بازدید کارشناسان اداره نظارت و اعتباربخشی امور بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمار مرجانه تقوی زرگر، رییس اداره نظارت و اعتباربخشی امور بیمارستان ها و بستری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *