برگزار جلسه کمیته علمی بیست و هفتمین سیمنار سالیانه فارابی

مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه: بیست و هفتمین سمینار مانند سال گذشته به صورت مجازی برگزار خواهد شد

جلسه کمیته علمی بیست و هفتمین سمینار سالیانه فارابی به منظور بررسی نحوه برگزاری این سمینار، اطلاع رسانی و تعداد برنامه های علمی هر یک از گروه های چشم پزشکی برگزار شد.

برگزار جلسه کمیته علمی بیست و هفتمین سیمنار سالیانه فارابی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، جلسه کمیته علمی بیست و هفتمین سمینار سالیانه فارابی سه شنبه 7 دی 1400 با حضور دکتر مهدی خداپرست رئیس بیمارستان، دکتر محمدرضا اکبری، مدیر گروه چشم پزشکی و دکتر محمدطاهر رجبی، معاون پژوهشی و روسای بخش ها و جمعی از اعضای هیئت علمی  این بیمارستان برگزار شد.
دکتر اکبری در این جلسه با اشاره به برگزاری این سمینار به صورت مجازی گفت: بیست و هفتمین سمینار مانند سال گذشته به صورت مجازی برگزار خواهد شد. البته بررسی هایی برای برگزاری این سمینار به صورت حضوری انجام شد اما در نهایت تصمیم گرفتیم که سمینار بیست و هفتم را به صورت مجازی برگزار کنیم. این سمینار شامل 16 برنامه خواهد بود که در 4 روز برگزار شده و در هر روز 2 برنامه به صورت مجازی در بستر نرم افزار زوم  (Zoom) اجرا خواهد شد.
وی همچنین در ارتباط با اطلاع رسانی برگزاری بیست و هفتمین سمینار سالیانه فارابی مطالبی را عنوان کرد و افزود: هم اکنون پوستر این سمینار در سایت و شبکه های اجتماعی مرتبط با بیمارستان فارابی قرار گرفته و از سایر همکاران نیز تقاضا داریم تا در اطلاع رسانی و انتشار هرچه بیشتر پوستر این سمینار با ما همکاری کنند. تعداد برنامه های علمی هر یک از گروه های چشم پزشکی، اختصاص امتیاز بازآموزی و تنوع موضوع های انتخاب شده و مرتبط با این سمینار موضوع های دیگری بود که در جلسه کمیته علمی سمینار فارابی مطرح شد.
بیست و هفتمین سمینار سالیانه فارابی با موضوع «تصویربرداری در چشم» روزهای 22 تا 23 و 29 تا 30 اردیبهشت 1401 به صورت مجازی در زوم برگزار خواهد شد.
پوستر این سمینار را از اینجا دریافت کنید.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

دکتر مهدی خداپرست: رئیس بیمارستان فارابی دکتر محمدرضا اکبری، مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

فایل ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *