مراسم تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید گروه آموزشی طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

دکتر روجا رحیمی از حضور ارزشمند و تأثیرگذار دکتر محسن پرویز در پیشبرد امور دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران قدردانی کرد.

مراسم تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید گروه آموزشی طب ایرانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده طب ایرانی، مراسم تکریم دکتر محسن پرویز، مدیر پیشین گروه آموزشی طب ایرانی و معارفه، دکتر علیرضا عباسیان، مدیر جدید این گروه آموزشی با حضور دکتر روجا رحیمی، رئیس دانشکده طب ایرانی، اعضای هیأت علمی، دستیاران، دانشجویان و همکاران دانشکده، دوشنبه 10 بهمن 1401 در ساختمان احمدیه دانشکده طب ایرانی برگزار شد.
 
دکتر رحیمی درابتدای این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله دکتر پرویز در دانشکده طب ایرانی، گفت: در این سالها که طب ایرانی در فضای آکادمیک حضور پیدا کرده، فراز و نشیب بسیاری را پشت سر گذاشته و در تمام این مسیر، نقش استادان در پیشبرد امور بسیار مهم و تأثیرگذار بوده است. استاد پرویز یکی از همین اساتید هستند که حضور ایشان غنیمتی بزرگ برای دانشکده بوده است.
 
رئیس دانشکده طب ایرانی حضور ارزشمند دکتر پرویز در گروه های آموزشی طب ایرانی و تاریخ پزشکی دانشکده را ستود و افزود: هرجا و هر جلسه ای که دکتر پرویز حضور داشتند، تردیدی وجود نداشت که با درایت، هوشمندی و آرامش خاص ایشان بستر تصمیم گیری های اصولی و کارآمد فراهم می شود.
 
دکتر رحیمی در پایان ابراز امیدواری کرد که دانشکده طب ایرانی ازاین پس هم بتواند از راهنمایی ها و رهنمودهای استاد پرویز بهره مند شود.
 
رئیس دانشکده طب ایرانی در ادامه، اخلاق مداری، سیرت نیکو، سوابق مدیریتی و اشراف دکتر عباسیان به مسائل دانشکده را، نویدبخش اتفاقات مثبت دانست و افزود: انتخاب شایسته دکتر عباسیان به عنوان مدیرگروه آموزشی طب ایرانی بی تردید در پیشبرد اهداف و رسالت های این گروه آموزشی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
 
دکتر پرویز با تأکید بر لزوم فراهم سازی بستر جذب اعضای هیأت علمی از بین فارغ التحصیلان با استعداد دانشکده و پرداختن هر چه بیشتر به پژوهش های محصول محور، تصریح کرد: رفع نواقص و کاستی های موجود کاری ضروری است اما درمواردی که نقصی هم وجود ندارد، می بایست به پیشرفت بیشتر فکر کرد چرا که اگر پیشرفت را مدنظر قرار ندهیم از غافله علم عقب می مانیم.
 
دکتر پرویز همچنین دکتر عباسیان را استادی شایسته، پرانگیزه و با سلامت نفس خواند و ابراز امیدواری کرد که حضور وی، گروه آموزشی طب ایرانی را به نقطه ای مثبت برساند.
 
دکتر عباسیان نیز در ادامه از توانمندی مدیریتی دکتر پرویز و حضور پرثمر وی در دانشکده طب ایرانی قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با کمک و همراهی تمامی اعضای هیأت علمی، گروه آموزشی طب ایرانی را به جایگاه شایسته آن برساند.
 
در ادامه اعضای هیأت علمی و دستیاران از خاطرات خوش خود با استاد پرویز، از صبر و منطق و متانت ایشان و از آنچه در مصاحبت و یا شاگردی ایشان آموخته بودند، سخن گفتند.
 
در پایان مراسم، هدایایی به رسم یادبود به دکتر پرویز تقدیم شد.
 
خاطره  فهیمی
تهیه کننده:

خاطره فهیمی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *