مراسم معارفه دستیاران جدید در مرکز قلب تهران برگزار شد

با حضور هیئت رئیسه مرکز قلب تهران، 18 دستیاران سال دوم شروع سال تحصیلی خود را در این مرکز آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مرکز قلب تهران، روز شنبه ۱۶ مهر مراسم آغاز سال تحصیلی دستیاران جدید در سالن آموزش مرکز قلب تهران با حضور دکتر علی واشقانی فراهانی رئیس، دکتر علی محمد حاجی زینعلی معاون آموزشی، دکتر مسیح تاج دینی معاون پژوهشی و دکتر کاوه حسینی رئیس اورژانس مرکز قلب تهران برگزار شد.
در ابتدای جلسه دستیاران به معرفی خود پرداختند و رئیس مرکز قلب تهران ضمن خیر مقدم به آنها آغاز فصل دیگری از علم اندوزی و کسب تجارب عملی در مرکز قلب را به آنان تبریک گفت، وی ضمن بر شمردن تاریخچه‌ایاز مرکز قلب تهران تفاوت‌ها و مزایای این مرکز بزرگ درمانی را بر شمرد وبه دستاوردهای مرکز اشاره کرد.
این استاد قلب و عروق از دستیاران خواست که این فرصت تکمیلی تجربه و فراگیری را بسیار مغتنم شمرده و از لحظات خود به نحو احسن استفاده کنند و ظرفیت موجود در مرکز قلب را بستری مناسب ومهیا برای ارتقاء کمی و کیفی و بهره وری علمی خود بدانند.
دکتر زینعلی هم ضمن خوشامدگویی به حاضران اظهار امیدواری کرد تا این سال پیش رو را در کنار هم با موفقیت سپری کنند.
وی درارتباط با فلسفه پزشکی، آموزش پزشکی و برنامه‌های آموزشی مرکز قلب، با دستیاران سخن گفت.
در ادامه دکتر تاج دینی در مورد روند پایان نامه‌های دستیاری و برنامه‌های دستیاری مرکز قلب و همچنین نحوه توزیع دستیاران در بیمارستان و انتظاری که اساتید از آنها دارند و نحوه برخورد وهمکاری دستیاران با دیگر کارکنان نکاتی را بیان کرد.
دکتر حسینی در مورد سازوکار اورژانس و انتظاراتی که از دستیاران در اورژانس وجود دارد و همچنین نحوه خدمت رسانی با کیفیت بالا به مردم عزیز کشور در اورژانس مرکز قلب تهران و اینکه این موضوع از اهمیت زیادی نزد اساتید و هیئت رئیسه مرکز برخوردار است، توضیحاتی ارائه کرد.

سید محسن  اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *