مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه با ارسال تقدیر نامه‌ای از مدیر پرستاری بیمارستان شریعتی به عنوان پرستار نمونه قدر دانی کرد

حجت الاسلام معرفت نماینده‌ مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه در دیدار با مهین سعیدی زیبایی‌های کار پرستاری را به زیبایی‌های کربلا شباهت داد.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه با ارسال تقدیر نامه‌ای از مدیر پرستاری بیمارستان شریعتی به عنوان پرستار نمونه قدر دانی کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، حجت الاسلام معرفت نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰  با حضور در بیمارستان شریعتی با مهین سعیدی مدیر پرستاری این بیمارستان دیدار و از وی  به عنوان پرستار نمونه قدر دانی کرد.

در این دیدار حجت الاسلام معرفت، تقدیر نامه دفتر نهاد رهبری را به مهین سعیدی اهدا کرد و گفت: تلاش‌هایی که شما انجام می‌دهید باعث می‌شود که درمان نتیجه و ثمر داشته باشد و زیبایی کار شما این است که با وجود سختی‌های کار از میدان به در نمی‌روید و می‌ایستید همان‌طور که حضرت زینب (س) زینب زیبایی‌های کربلا را دیدند. شما هم در میدان ایستادید و توانستید جان انسان‌ها را نجات دهید این تاسی کردن  به حضرت زینب است و این زیباست.

حجت الاسلام معرفت همچنین افزود: زبان قاصر است که از شما پرستاران بتوان تشکر کرد.  زحمات شما نتیجه خواهد داشت و دعای خیر بیماران برای شما کافی است و امیدواریم موفق باشید و از این کارهای سخت خسته نشوید.

در این دیدار تقدیر نامه و هدایای دفتر نهاد رهبری دانشگاه به مدیر پرستاری بیمارستان به عنوان قدر دانی اهدا شد.

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *