• تاریخ انتشار : 1403/05/20 - 10:41
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران: جوانان ورزشکار ایرانی دگربار واژه می توانیم را به درستی برای جهانیان معنا کردند

دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران کسب مدال های خوشرنگ کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در المپیک 2024 پاریس را به ورزشکاران، ملت شریف ایران و جامعه دانشگاهی تبریک گفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در این پیام آمده است:

اقتدار، عزت، پیشرفت بار دیگر به دست توانای ورزشکاران ایرانی در بزرگترین آوردگاه ورزشی دنیا، نشان از حضور جوانانی دارد که با تمام کاستی ها و مشکلاتی که بر اثر تحریم های یک جانبه بین المللی توسط استکبار و استبداد جهانی بر ایران عزیز فشار می آورد، واژه پرمغز و پرمعنای «می توانیم» را برای جهانیان ترجمه کردند.

این دختران و پسران شایسته ایرانی در المپیک 2024 پاریس، توانایی فرزندان کشور را دگربار در عرصه های مختلف بین المللی و این بار در ورزش عیان کردند، که ایران و ایرانی لایق و سزاوار بهترین هاست. دیشب نیز یوزپلنگ ایرانی غیورمرد ورزش کشتی، پهلوان حسن یزدانی با دست آسیب دیده در فینال مسابقات تا آخرین لحظات از مبارزه دست بر نداشت و برای شادی و منش پهلوانی مردم، جانانه جنگید.

کسب مدال های رنگارنگ توسط دلاوران ورزش کشور را به ورزشکاران، مردم عزیز ایران و جامعه دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک می گویم و امیداورم این نشاط و شادابی در جوانان وطن جوشش داشته باشد و در حیطه های مختلف شاهد سربلندی آنها باشیم.

دکتر مهدی ابراهیمی
معاون فرهنگی و دانشجویی

  • گروه خبری : معاونت فرهنگی دانشجویی
  • کد خبر : 273669
علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی