معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با خانواده شهید مدافع سلامت، داود غفاری دیدار کرد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفاری، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با همراهی دکتر مرادزاده، مدیر بیمارستان ضیائیان، ضمن حضور در منزل شهید داود غفاری، از خانواده این شهید بزرگوار دلجویی کرد.

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفاری، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به همراه دکتر کامبیز مرادزاده، مدیر بیمارستان ضیائیان و جمعی از همکاران بیمارستان ضیائیان، عصر روز چهارشنبه چهارم تیر 99 با حضور در منزل شهید داود غفاری، با خانواده این شهید مدافع سلامت دیدار کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفاری در این دیدار با بزرگداشت یاد و خاطره این شهید عزیز، گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدقریشی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بسیار مشتاق بودند تا با خانواده شهید دیدار داشته باشند اما متأسفانه به دلیل کسالت، امکان حضور در این جلسه را نداشتند که از این بابت عذرخواهی کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهادت مقام والایی است که هر فردی نمی‌تواند به این درجه برسد؛ گفت: شهید وقتی به کمال نهایی می‌رسد، خانواده ایشان هم یک‌قدم به کمالات نزدیک‌تر می‌شوند که این هم سعادتی است که شامل حال شما و خانواده شده است؛ ذکر خیرهایی که ما از شهید غفاری در بیمارستان و از زبان دوستان و همکاران وی شنیده‌ایم، بیانگر این موضوع است که ایشان قبل از به شهادت رسیدن، در این دنیا به مقام شهادت نائل شده و این مرتبه والا را کسب کرده است.

وی در ادامه گفت: با نگاهی به عملکرد و زندگی شهید غفاری، درمیابیم که حقیقتاً وی یک شخصیت معنوی داشت و ان‌شاءالله همه ما بتوانیم راه و روش او را در زندگی ادامه دهیم و یاد و نامش را زنده نگه‌داریم.

در ادامه دکتر مرادزاده ضمن تسلیت به خانواده شهید، با اشاره به اینکه به‌تازگی به بیمارستان ضیائیان آمده است، گفت: به دلیل اینکه اخیراً به بیمارستان ضیائیان آمده‌ام توفیق آشنایی با این شهید بزرگوار را نداشتم، ولی همه همکاران بیمارستان به خوبی، انسانیت و اینکه از هیچ کار و کمکی دریغ نمی‌کرد، شهادت می دهند.

وی افزود: مسئولیت و محل خدمت شهید غفاری، در قسمت دیگری بود اما در ایام شیوع کرونا، با ازخودگذشتگی به یاری همکاران آمد و از هیچ اقدامی دریغ نکرد؛ از خدا می‌خواهم که به شما و خانواده‌تان صبر بدهد و خدا لطفی در حق ما بکند که سعادت شهادت را داشته باشیم.

در پایان این دیدار لوح یادبودی از طرف دفتر نهاد به خانواده شهید غفاری اهدا شد.

میر حامد  حسینی
تهیه کننده:

میر حامد حسینی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *